שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

במהלך השיעור / מפגש

מקיימים דיון כל הזמן

  • מפעילים את הצ'אט
  • מעלים שאלות ומבקשים מהתלמידים להגיב בצ'אט
  • בכל מפגש אחד התלמידים אחראי על ניהול הצ'אט והוא משמש "עוזר המורה "- ניתן לשלוח לתלמיד מראש את השאלות עם הסבר מתי לעלות איזו שאלה
  • בזמן ביצוע משימות באונליין – הצ'אט משמש כמקום בו ניתן לבקש ולקבל סיוע

  איך עושים זאת ב-ZOOM 

שיתוף מסך

  • משתתפים ועושים משימות שיתופיות
  • לכל מהלך למידה תהיה מצגת שיתופית שתלווה את המפגש שבה התלמידים יפעלו יעשו משימות אונליין או בה יקבלו משימות לעבודה אופליין
  • המצגת השיתופית תשמש גם להצגת תוצרים

חלוקה לחדרים: עובדים בקבוצות

עבודה קבוצתית : חלוקה לחדרים מאפשרת להוציא את התלמידים לעבודה קבוצתית ולנו המורים לעבור בין החדרים.

ניתן לעשות חלוקה אקראית או מראש להחליט על החלוקה לחדרים.

בחלוקה לחדרים ניתן לתת לכל התלמידים את אותה משימה או לתת לתלמידים משימות שונות שאת התוצרים שלהם יציגו במליאה בסיום.

דיון בקבוצות קטנות עם תוצר שיתופי – ניתן לחלק את הכיתה לחדרים ולבקש מהתלמידים לערוך דיון קבוצתי סביב שאלה ולהגיע לתובנות אותם ישתפו הסביבה שיתופית או יצטרכו להציגם במליאה.

  פיצול חדרים ב-zoom סרטון הסבר חלק א'

  פיצול חדרים ב-zoom סרטון הסבר חלק ב'

  איך יוצרים חדרים בגוגל מיט

  יצירת חדרים באמצעות תוסף

חומרים נוספים

סביבות סינכרוניות – מדריכים כלליים

1. סביבת ZOOM– איך עושים מפגש סינכרוני?

מדריכים כללים לשימוש : מדריך ראשון, מדריך שני , מדריך כתוב

2. סביבה סינכרונית של גוגל: גוגל מיט- איך מפעילים מפגש סינכרוני לתלמידים בגוגל מיט?

מדריך כללי, מדריך כללי נוסף

3. סביבה סינכרונית של 365: שיחות וידאו בטימס:  מדריך בסיסי להפעלת שיחת וידאו בטימס

יעזור מאד להכיר

שליטה בסיסית בענן

בדיקה ימין

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

asdasd
<