מיומנויות דיגיטליות
מרכיבי המיומנויות הדיגיטליות
מרכיבי האוריינות דיגיטלית
מרכיבי אוריינות הידע
תלמיד מבין אילו חלקים מהמידע שאסף הם הרלוונטיים ביותר עבורו.
תלמיד מתעד מידע בצורה מסודרת, מאחסן ושומר את המידע שהוא צובר כך שקל למצוא את המידע ולהגיע אליו בקלות.
תלמיד יודע כיצד לתת קרדיט על מקורות, יצירות ותמונות
למה זה חשוב?
על מנת לשלוט
ביישומי מחשב, התנהגויות רשתיות ויצירה באמצעים דיגיטליים צריך להקדיש זמן בו התלמידים מתנסים בכלי עצמו ומבינים כיצד הוא פועל.
חשוב מאוד
שההתנסות תהיה למטרה אמיתית. למשל, במהלך שיעור היסטוריה, בונים ציר זמן דיגיטלי.
התלמיד הופך למיומן בשימוש בכלי דיגיטלי
כאשר הוא מתנסה בו ברמה יומיומית באופן שמשרת אותו, ולא כאשר הוא לומד איך להפעיל אותו בצורה טכנית.