למידה עצמאית (א-סינכרונית)

רעיונות וכלים שיאפשרו לכם, המורים, להקנות תהליכי למידה עצמאית.
התלמידים יכולים להתנהל באופן עצמאי. ואתם המורים, מלווים ומסייעים בעת הצורך ובוחנים את התקדמות הלמידה.

Group 92
Group 75
Group 68
Path 5476
Path 5497
Path-2079-oxagtwyk9i95cpcu5hdt94t6ygq83612u3kbgzqxp0
Path 5474
Path 5493
Group 73
Group 71
Path 5497
Path 5500
Path 5500
Path-2079-oxagtwyk9i95cpcu5hdt94t6ygq83612u3kbgzqxp0
קישוטים באפור - משולש
Path 5477
Path 5497

בונים שיעור א-סינכרוני על אמת

נתחיל לבנות את השיעור?
את השיעור נרכיב מכמה שלבים. בכל שלב נבחר את המרכיב שהכי יתאים לך ולכיתה שלך
מתחילים! בשביל שנהיה מסודרים, נתחיל בכמה פרטים:
השיעור הא-סינכרוני שלי

עכשיו הגענו לשלב הכי מהנה,
בכל שלב יש מספר רעיונות לפעילוית, נבחר את הפעילות המתאימה.

אחרי שנבחר את הפעילות שהכי מתאימה לנו בכל שלב, נמלא את הפרטים שנצטרך כדי ליישם אותו בשיעור. אפשר להוסיף קישורים, כלים, הערות ורעיונות.

1 // הכנה

בפתיחה של השיעור נרצה לעורר סקרנות, להכניס את התלמידים לנושא. בוא נבחר דרך לעשות את זה.
2 // פתיחה - כרטיס כניסה

שלב זה, הוא חלק בו התלמידים רוכשים ידע חדש. אני ממליץ לבחור יותר מדרך אחת, כך שכל תלמיד יוכל למצוא את הדרך המתאימה לו.

3 // הקנייה

הגענו לשלב הדיון,
שימו לב, דיון יכל להתקיים בכל שלב בשעור. שבצו אותו במקומות המתאימים לכם.

4 // דיון בקבוצה

שלב זה הוא שלב שבו התלמידים מיישמים את הידע בעזרת תרגול. עליכם לבחור אם לעשות זאת בעזרת תרגול או יצירה.

5 // יצירה ותרגול
רגע לפני שהתלמידים מגישים לכם לבדיקה,
חשוב שיעצרו ויעשו משוב עמיתים
6 // משוב על משימה

הגענו לסיום השעור. כדי להבטיח שהתלמידים ידעו טוב יותר את הנלמד, חשוב לסיים את השעור בצורה פעילה

7 // בוחן ידע
שימו לב, הכניסו את כתובת המייל, אחרת, כל מה שעשינו ירד לתמיון
קישוטים באפור - סימן קריאה
Web-1920-–-3-oxaex7x9l9e8hw0sgtferlsnjqklj05py72pbeozhg
קישוטים באפור - סימן שאלה
התחלה
כוכב שחור לדף מסלול

הכנה וארגון

פתיחת שיעור

3

הקנייה

דיון בקבוצה

4
5

יצירה ותרגול

6

תרגול וסיכום

7

סיכום

סיום

1 מחשבה על “למידה עצמאית (א-סנכרונית)”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *