יחס בין המעגל לקוטר

מנח״י חוות דעת למידה חוץ כיתתית ילדים בטבע
// מתמטיקה

מיומנויות: עבודה בקבוצות
שכבת גיל: כיתה ו
מטרה: חקירת הקשר בין קוטר העיגול להיקפו וחישוב ההיקף, דרך יצירת דגמים בשטח והתנסות ביצירה אמנותית.
איפה? חצר/ חורשה קרובה
ציוד: סלסלה עם חוטים: חוטי שמשון / צמר / כל חוט שברשותכם, מספריים, קרטון, עטים
כרמל אייזנר (יער), דרור כרם (חוות דעת), רעות אלקיים והדר שטרית (קשת), נועה פלאט (פואנטה)
מיומנויות: עבודה בקבוצות
כיתה ו
מטרה: חקירת הקשר בין קוטר העיגול להיקפו וחישוב ההיקף, דרך יצירת דגמים בשטח והתנסות ביצירה אמנותית.
חצר/ חורשה קרובה
סלסלה עם חוטים: חוטי שמשון / צמר / כל חוט שברשותכם, מספריים, קרטון, עטים
כרמל אייזנר (יער), דרור כרם (חוות דעת), רעות אלקיים והדר שטרית (קשת), נועה פלאט (פואנטה)

פתיחה

איפה? במליאה
כמה? 5 דק'
מתחילים בשאלה

מעבר

חלוקה לקבוצות של 3-4 תלמידים.

גוף השיעור

איפה? במרחב
כמה? 35 דק'
מודדים קוטר והיקף

מעבר

איסוף הקבוצה באחת ממגוון המתודות מצ"ב

סיכום

איפה? במליאה
כמה? 5 דק'
מסיקים מסקנות
מיומנויות: עבודה בקבוצות
כיתה ו
חקירת הקשר בין קוטר העיגול להיקפו וחישוב ההיקף, דרך יצירת דגמים בשטח והתנסות ביצירה אמנותית.
חצר/ חורשה קרובה
סלסלה עם חוטים: חוטי שמשון / צמר / כל חוט שברשותכם, מספריים, קרטון, עטים
כרמל אייזנר (יער), דרור כרם (חוות דעת), רעות אלקיים והדר שטרית (קשת), נועה פלאט (פואנטה)

חוות דעת

מרכז חדשנות פדגוגי ללמידה בטבע, הממוקם בלב שכונת גילה באתר הטבע העירוני "ח'רבת ארזה". המרכז מכשיר ומלווה מורים ומורות בהוראה חוץ כיתתית פעילה ומגוונת, עוסק בליווי בתי ספר ובפיתוח פדגוגי בתחומי הלמידה המבוזרת.