למידה שיתופית

ניהול מטלות ויחס אישי לביצועי תלמיד

מטלות הן מקום בו אני יכולה לתת מטלה מותאמת אישית לתלמידים, או מטלה כיתתית בה יש מעקב אחר הביצועים של כל התלמידים, אפשרות לתת מחוון לבדיקת המשימה, לכתוב לכל תלמיד משוב מפורט, להחזיר לתלמיד בקלות ולאפשר לו גם לתקן ולהגיש שוב.

מה עושים המורים 

  • מכין מטלה בה הוא מפרט את ההוראות.
  • מוסיף קובץ בו נמצאת המטלה שהתלמיד כותבת בתוכה ובוחר באפשרות "הכן עותק לכל תלמיד".
  • בוחר אם לכתוב מחוון לבדיקת המשימה כדי לתת לתלמידים ודאות לפי מה נקבע הציון.
  • מגדיר תאריך הגשה.
  • בוחר אם לפרסם לכלל התלמידים או לתלמידים ספציפיים.
  • מגדיר האם המטלה או ציון או בלי.
  • משייך את המטלה לנושא כללי שלומדים כדי שלתלמידים יהיה סדר.
  • למורה יש אפשרות לראות אם התלמיד הגיש באיחור.
  • לאחר קבלת המשימות מהתלמידים המורה נכנס לכל משימה, כותב משוב ולוחץ על "החזר" כדי שהתלמידים יוכלו לראות את המשוב.

הוראות לתלמידים

  • מקבל התראה במייל או בפלאפון על מטלה חדשה.
  • נכנס למטלה, קורא את ההוראות, עונה בתוך המסמך המצורף.
  • לאחר סיום הכנת המטלה התלמיד לוחץ על "הגש".

 למה? 

למה כדאי לנהל מטלות ויחס אישי לביצועי תלמיד?

  • מטלות הן מקום בו המורים יכולים לתת מטלה מותאמת אישית לתלמידים, או מטלה כיתתית.
  • ניתן  לעקב אחר ביצועי כל התלמידים.
  • אפשרות לתת מחוון לבדיקת המשימה.
  • לכתוב לכל תלמיד משוב מפורט.
  • להחזיר לתלמיד בקלות.
  • לתלמיד יש אפשרות לתקן ולהגיש שוב.

https://teacher.jlm.org.il/popups/22341

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים