יוצרים בשת"פ
מקבלים משימה שיתופית עם תוצר מוגדר - עובדים בסביבה שיתופית סינכרונית או אונליין
התלמידים מחלקים תפקידים:
- מוביל דיון,
- כותב בכלי השיתופי,
- מציג תוצרים,
- משתתף פעיל
- שומר על הזמן,
מה עושים המורים
- מגדיר את המשימה
- מגדיר את הכלי בו תוצג המשימה
- מגדיר לוח זמנים
- מגדיר את דרך הצגת התוצרים
- עונה על שאלות שמתעוררות במהלך ביצוע המשימה
הוראות לתלמידים?
- מקבל על עצמו תפקיד
- משתתף פעיל שתורם את חלקו לפי הגדרת המשימה
 למה? 
- משימה שיתופית עוזרת לתלמידים לתרגל עבודת צוות
- עוזרת למקד את הלמידה ומציבה בפני התלמידים אתגר.
https://teacher.jlm.org.il/popups/21393
שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | יצירה | חקר ופתרון בעיות
חלקי השיעור: גוף שיעור | הכנה וארגון
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: קבוצה | תחנות
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳ | 30-45 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | איתור מידע | פיענוח והבנה | יצירתיות | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה