דיון באימוג'י

המורה מפנה שאלות ומבקש מהתלמידים לתת תשובה באמצעות האימוג'ים שבאזור ה- reactions

מה עושים המורים

  • מכין מצגת עם כובדות או עמדות שאפשר לענות עליהם באמצעות אימוג'י
  • בכל שקופית יש משפט אחד והתלמידים מגיבים עליו 
  • פונה כל פעם לתלמיד אחר שיסביר את הבחירה שלו

הוראות לתלמידים ? 

  • קשובים לשאלת המורה 
  • בוחרים אימוג'י כמענה על השאלה 
  • מסבירים במליאה בעל פה את הבחירה שלהם על פי בקשת המורה

 למה? 

הצ'אט שמלווה את הלמידה במפגש הסינכרוני יכול לתת מענה לתלמידים שרוצים להמשיך ולהיות מעורבים בתהליך הלמידה ולהמשיך ולהביע את דעתם 

צ'אט בניהול של תלמידים הופך אותם לשותפים בניהול תהליך הלמידה ולעזור ברתימתם ללמידה

https://teacher.jlm.org.il/popups/22093

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: חברתי רגשי | תרגול | דיון
חלקי השיעור: פתיחת שיעור | סיכום שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: טבלט+גישה לאינטרנט | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | מתמטיקה | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים