דיון ותוצר
התלמידים נפגשים לדיון קבוצתי עם תוצר
מה המורה עושה ?
-
- מחלק את הכיתה לקבוצות קטנות (4-6 תלמידים)
- יוצר מצגת שיתופית בה יש את נושא הדיון הוראות לניהול הדיון, וגם שקף לכל קבוצה בה תכתוב את מסקנותיה.
- מכניס את המצגת לכיתה הוירטואלית בסביבת הענן כך שתהיה נגישה לכל הקבוצות.
- מגדיר מראש זמנים לחזרה מהחדרים.
- בזמן הדיון המורה עוקב אחר התקדמות המצגת ונכנס לחדרים השונים כדי להשתתף בדיון יחד עם התלמידים.
- לאחר החזרה מהחדרים, מקציב לכל קבוצה דקה אחת להצגת השקופית שהכינה.
הוראות לתלמידים ?
- משתתפים בדיון בקבוצה קטנה בזום
- כותבים יחד את המסקנות שעולות מהדיון שערכו
- מציגים במליאה את השקופית שהכינו.
 למה? 
- מאפשר לקיים דיון שיתופי שבו כל תלמיד לוקח חלק כותב את מחשבותיו ומגיב על מחשבות של תלמידים אחרים
- מאפשר למורה לעקוב אחר הלמידה בחדרים תוך כדי השיעור.
https://teacher.jlm.org.il/popups/35056
שכבת גיל: רב גילאי | א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: קבוצה | זוגות
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד
משך הפעילות: 20-30 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי