דיון ותוצר

התלמידים נפגשים לדיון קבוצתי עם תוצר

מה המורה עושה ?

    • מחלק את הכיתה לקבוצות קטנות (4-6 תלמידים)
    • יוצר מצגת שיתופית בה יש את נושא הדיון הוראות לניהול הדיון, וגם שקף לכל קבוצה בה תכתוב את מסקנותיה.
    • מכניס את המצגת לכיתה הוירטואלית בסביבת הענן כך שתהיה נגישה לכל הקבוצות.
    • מגדיר מראש זמנים לחזרה מהחדרים.
    • בזמן הדיון המורה עוקב אחר התקדמות המצגת ונכנס לחדרים השונים כדי להשתתף בדיון יחד עם התלמידים.
    • לאחר החזרה מהחדרים, מקציב לכל קבוצה דקה אחת להצגת השקופית שהכינה.

הוראות לתלמידים ? 

  • משתתפים בדיון בקבוצה קטנה בזום
  • כותבים יחד את המסקנות שעולות מהדיון שערכו
  • מציגים במליאה את השקופית שהכינו.

 למה? 

  • מאפשר לקיים דיון שיתופי שבו כל תלמיד לוקח חלק כותב את מחשבותיו ומגיב על מחשבות של תלמידים אחרים 
  • מאפשר למורה לעקוב אחר הלמידה בחדרים תוך כדי השיעור.

https://teacher.jlm.org.il/popups/35056

שכבת גיל: רב גילאי | א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: קבוצה | זוגות
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד
משך הפעילות: 20-30 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים