עושים חזרה

כל תלמיד מקבל מספר שאלות ומספר תשובות וצריך להתאים ביניהן.

מה עושים המורים 

  • מכין 3-5 שאלות חזרה + תשובות ואם יש צורך גם נותן תבנית  לפתרון השאלות .
  • בונה את התהליך בסביבה ממוחשבת עם כרטיסיות מתהפכות או חיבור בין חלקים  ומקצה לתלמידים 
  • נותן לכמה תלמידים להציג את ההסבר לפתרון התרגילים בכיתה 

הוראות לתלמידים? 

  • מוצא התאמה ומסביר אותה על ידי פיתרון התרגיל או בדרך אחרת 
  • מבצע את המשימה בסביבה הממוחשבת 
  • מציג בפני הכיתה את ההסברים שלו 

 למה? 

  • תרגול עצמאי שחוזר על החומר שנלמד  בתחילת שיעור דורש מהתלמידים להגיע מוכנים לשיעור 
  • כרטיס כניסה מאפשר לתלמידים להתחיל את הלמידה מיד עם הגיעם לכיתה ולשמש כאירוע מעבר בין ההפסקה לבין הלמידה בשיעור

https://teacher.jlm.org.il/popups/25207

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מתמטיקה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים