עושים חזרה
כל תלמיד מקבל מספר שאלות ומספר תשובות וצריך להתאים ביניהן.
מה עושים המורים
- מכין 3-5 שאלות חזרה + תשובות ואם יש צורך גם נותן תבנית לפתרון השאלות .
- בונה את התהליך בסביבה ממוחשבת עם כרטיסיות מתהפכות או חיבור בין חלקים ומקצה לתלמידים
- נותן לכמה תלמידים להציג את ההסבר לפתרון התרגילים בכיתה
הוראות לתלמידים?
- מוצא התאמה ומסביר אותה על ידי פיתרון התרגיל או בדרך אחרת
- מבצע את המשימה בסביבה הממוחשבת
- מציג בפני הכיתה את ההסברים שלו
 למה? 
- תרגול עצמאי שחוזר על החומר שנלמד בתחילת שיעור דורש מהתלמידים להגיע מוכנים לשיעור
- כרטיס כניסה מאפשר לתלמידים להתחיל את הלמידה מיד עם הגיעם לכיתה ולשמש כאירוע מעבר בין ההפסקה לבין הלמידה בשיעור
https://teacher.jlm.org.il/popups/25207
שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מתמטיקה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה