מעוררים סקרנות

מעוררים סקרנות- בעזרת סרטון/ תמונה/ מפה/ נתונים שמעוררים שאלות ורצון להבין יותר.

מה עושים המורים
צפיה פעילה בסרטון עם שאלות מובנות שמטמיעים את הסרטון בedpuzzel

  • מעלה את הסרטון ומוסיף לו שאלות פיענוח וחשיבה לתלמידים
  • מבקש לענות על שאלות רב- ברירה ששתל לאורך הסרטון שאלות הקשורות לנושא בסוף הסרטון

הוראות לתלמידים

  • צופה בסרטון
  • עונה על השאלות

 למה? 

חשיבה על נושא לפני שמתחילים ללמוד עליו מעודדת את סקרנות התלמידים ומגבירה את המעורבות שלהם בהמשך הלמידה

https://teacher.jlm.org.il/popups/26575

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: הקנייה (נושא חדש) | חקר ופתרון בעיות | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע | פיענוח והבנה | יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים