ויקיפדיה בקטנה
מרחיבים את הידע על הנושא בוחרים את הזווית שמעניינת אותנו להרחבה
מה עושים המורים
- בוחר את הנושא בו יעמיקו התלמידים
- משתמש בתבנית או יוצר תבנית שמובילה את התלמיד בשלבים לבחור את נקודות המבט והנושא שבו הוא רוצה להרחיב ולהעמיק את הידע שלו .
הוראות לתלמידים
- בוחר במה להעמיק ולמצוא ידע נוסף
- כותב את הידע החדש אותו למד
- שולח את המשימה למורה או משתף את חבריו
 למה? 
- כאשר נותנים לתלמידים לבחור להמשיך להעמיק בנושא מאפשרים להם למצוא את הקשר שלהם לנוא ולהפוך אותו לרלוונטי.
https://teacher.jlm.org.il/popups/21313
שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: יצירה | חקר ופתרון בעיות
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה
אופן הלמידה: לבד | זוגות | קבוצה | תחנות
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: שפה | מדעי | רב מלל | אמנות
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע | הבעה בכתב
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי