שאלון סיכום

בסיום תהליך הלמידה המורה מבקש מהתלמידים לענות על שאלון כדי להעריך את ההבנה.

מה עושים המורים

  • מורה מנסח שאלות ידע ושאלות חשיבה בעקבות הנושא הנלמד
  • בונה מהשאלות שאלון דיגיטלי עם משוב מיידי 
  • השאלון יופיע לתלמידים בכיתה הוירטואלית כמשימה אישית או כיתית
  • המורה יוכל לצפות בתוצאות הכיתתיות והאישיות ולהסיק אילו נקודות צריך לחזק

הוראות לתלמידים

  • בסיכום השיעור/ תהליך הלמידה הא-סינכוני , מקבל את הקישור לשאלון כמשימה אישית או כיתית ועונה עליו
  • בודק את רמת הידע אליו הגיע בעזרת המשוב המיידי שקיבל וכותב למורה על אילו נושאים היה רוצה לחזור ולהעמיק בשיעורים הבאים

 למה? 

  • לבסס את ידיעת החומר.
  • לאתר תלמידים שלא קלטו את הידע בשיעורים הקודמים.
  • לקיים דיונים שמבוססים על ידע.
  • שאלונים עם משוב מיידי מאפשרים לתלמידים באופן מידי לדעת מה מצבם בהתייחס לידע שנלמד.

https://teacher.jlm.org.il/popups/21321

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: הקנייה (נושא חדש) | תרגול
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד
שימוש בטכנולוגיה: מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה | חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים