משוב עמיתים
תלמידים מחליפים בינהם תוצרים ומבצעים משוב מקדם בעזרת מחוון על תבנית משוב מובנית
מה עושים המורים
- נותן עם המשימה מחוון ברור להערכתה
- עושה שימוש באחת מתבניות משוב מקדם מבוסס על המחוון.
הוראות לתלמידים
מקבל תוצר של תלמיד אחר
נותן משוב מקדם בעזרת תבנית המשוב והמחוון
משוב עם הסבר על קריטריון בודד
משוב על פי קריטריונים מבוססי מחוון
משוב "ערום" על פי קריטריונים מבוססי מחוון
 למה? 
המטרה להפוך את התלמידים לשותפים פעילים בתהליך הערכת תוצרים שלהם. התלמידים צריכים לבחון את תוצר הלמידה שלהם, מה שגורם להעמקה בהבנת החומר הנלמד.
https://teacher.jlm.org.il/popups/21354
שכבת גיל: י'-יב' | ז׳-ט׳
מטרת השיעור: תרגול | חברתי רגשי
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה
אופן הלמידה: תחנות | זוגות | קבוצה | מליאה
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה
תחום דעת: שפה | מדעי | רב מלל | אמנות | מתמטיקה
מיומנויות קוגניטיביות: חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
למידה עצמאית (א-סנכרונית)
מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית
ארגז כלים
ממשיכים ללמוד ולהעמיק
באו להכיר אפשרות לשיעור שניתן להעמיק באמצעות תמונות, טקסט ותרשים זרימה
ארגז כלים
Make it Open
מיזם בינלאומי נועד לסייע למורות ולמורים לקדם למידת STEM
תוכניות חינוכיות