משוב עמיתים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תלמידים מחליפים בינהם תוצרים ומבצעים משוב מקדם בעזרת מחוון על תבנית משוב מובנית 

מה עושים המורים

  • נותן עם המשימה מחוון ברור להערכתה 
  • עושה שימוש באחת מתבניות משוב מקדם מבוסס על המחוון.

הוראות לתלמידים
מקבל תוצר של תלמיד אחר

נותן משוב מקדם בעזרת תבנית המשוב והמחוון

 

משוב על פי קריטריונים מבוססי מחוון

  מצורפת תבנית להורדה

משוב "ערום" על פי קריטריונים מבוססי מחוון

  מצורפת תבנית להורדה

 למה? 

המטרה להפוך את התלמידים לשותפים פעילים בתהליך הערכת תוצרים שלהם. התלמידים צריכים לבחון את תוצר הלמידה שלהם, מה שגורם להעמקה בהבנת החומר הנלמד.

https://teacher.jlm.org.il/popups/21354

שכבת גיל: ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | חברתי רגשי
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | מרחוק
אופן הלמידה: זוגות | קבוצה | מליאה | תחנות
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה
מיומנויות קוגניטיביות: חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

סביבת ענן – מייקרוספוט טימס

מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס

שעור סנכרוני פעיל בזום

דרכים שונות בהם התלמידים יכולים להיות מעורבים ופעילים בזמן הלמידה בזום

למידה רב חושית

דרכים שונות לתרגול, הקנייה וסיכום באמצעות כלים חזותיים