דיון בכתב
התלמידים נפגשים לדיון קבוצתי כתוב סביב מטרה ממוקדת או שאלה.
מה עושים המורים
- בונה קיר שיתופי או משתמש באזור השיתופי של הכיתה הוירטואלית
- ממקד את מטרת הדיון של הקבוצה או שואל שאלה לדיון
- קובע מראש את טווח הזמן שבו התלמידים יכולים להכנס לדיון ולענות או להגיב על דברי חבריהם
הוראות לתלמידים
- נכנס לקיר השיתופי/ אזור השיתופי בכיתה הוירטואלית בזמנים שהמורה קבע
- מביע את עמדתו ומעלה רעיונות ומגיב לדברי אחרים וממשיך את הרעיונות שהעלו ומרחיב אותם (בגישת כן וגם …..)
 למה? 
מאפשר לקיים דיון שיתופי שבו כל תלמיד לוקח חלק כותב את מחשבותיו ומגיב על מחשבות של תלמידים אחרים.
https://teacher.jlm.org.il/popups/21390
שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: גוף שיעור | # דיון
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה
אופן הלמידה: קבוצה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה
תחום דעת: רב מלל | מדעי | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: חשיבה ביקורתית | הבעה בכתב
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
ארגון למידה עצמאית
אנחנו רוצים לעודד ללמידה עצמאית, אבל לא יודעים איך? כאן תמצאו תשובות
ארגז כלים
ברגלים-נעים ללכת בעיר
תכנית חינוכית המעודדת הליכה ברגל בשכונה, וגילוי משותף של היתרונות הבריאותיים, הסביבתיים והחברתיים שיש להליכה.
תוכניות חינוכיות
תלמידים מובילים שיעור
בואו להכיר תבנית לשיעור, בלמידה עצמאית
ארגז כלים