דיון סינכרוני
דיונים שמתקיימים בחדרי הזום ובסופם כל קבוצה מתבקשת לשתף במסקנות תובנות או רעיונות
איך מקיימים דיון סינכרוני בסביבות שונות?
בחדרים שבסביבת הזום שפתחנו לכיתה
מה עושים המורים
- מזמין תלמידים למפגש דיון בקבוצות
- מגדיר מראש את מטרת הדיון ואת התוצר אליו צריכים להגיע התלמידים אחרי הדיון ( רצוי שיהיה גם תוצר כתוב על כלי שיתופי
- מחלק את התלמידים לחדרים
- עובר בין החדרים וצופה בדיונים
- שומר על לוח הזמנים
הוראות לתלמידים?
- נכנס בעקבות הזמנת המורה למפגש
- נכנס לחדר הקבוצה לדיון
- משתתף פעיל בדיון הקבוצתי
- יכול לשמש כמוביל דיון, כותב תוצר, מציג אותו בפני כלל הכיתה או משתתף פעיל בדיון
 למה? 
דיון סינכרוני בקבוצה קטנה של תלמידים מאפשר יצירת שיח פורה וחשיבה משותפת, נותן אפשרות לתלמידים לשאול שאלות ולקיים דיונים שמקדמים תהליך הלמידה עצמאי שלו.
https://teacher.jlm.org.il/popups/21391
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
סביבת ענן – מייקרוספוט טימס
מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס
שגרה דיגיטלית
מורים -הורים
ביחידת ההורות של מנח"י נותנים למורים מענים סביב סוגיית תקשורת בונה אמון בין הורים למערכת החינוך. כנסו לראות
תוכניות חינוכיות
סביבת ענן – גוגל קלאסרום
בואו ללמוד על סביבת הענן ולקבל כלים ומדריכים לעבד עם גוגל קלאסרום
שגרה דיגיטלית