יוצרים בשת"פ
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מקבלים משימה שיתופית עם תוצר מוגדר - עובדים בסביבה שיתופית סינכרונית או אונליין 

התלמידים מחלקים תפקידים: 

  1. מוביל דיון, 
  2. כותב בכלי השיתופי,
  3. מציג תוצרים, 
  4. משתתף פעיל 
  5. שומר על הזמן, 

מה עושים המורים 

  • מגדיר את המשימה 
  • מגדיר את הכלי בו תוצג המשימה 
  • מגדיר לוח זמנים 
  • מגדיר את דרך הצגת התוצרים 
  • עונה על שאלות שמתעוררות במהלך ביצוע המשימה

הוראות לתלמידים? 

  • מקבל על עצמו תפקיד 
  • משתתף פעיל שתורם את חלקו לפי הגדרת המשימה 
 למה? 
  • משימה שיתופית עוזרת לתלמידים לתרגל עבודת צוות 
  • עוזרת למקד את הלמידה ומציבה בפני התלמידים אתגר.

https://teacher.jlm.org.il/popups/21393

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
חלקי השיעור: הכנה וארגון | גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: קבוצה | תחנות
משך הפעילות: 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳ | 30-45 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית

נושא: משבר האקלים

מאגר תכנים בנושא "משבר האקלים", מטרתו חשיפת התלמידים וצוותי ההוראה לנושא זה

מוודאים הבנה

לאחר שלימדנו נושא חדש, אנחנו רוצים לדעת אם התלמידים שלנו הבינו. יש כאן דרך נחמדה לבדוק את זה