יוצרים בשת"פ

מקבלים משימה שיתופית עם תוצר מוגדר - עובדים בסביבה שיתופית סינכרונית או אונליין 

התלמידים מחלקים תפקידים: 

  1. מוביל דיון, 
  2. כותב בכלי השיתופי,
  3. מציג תוצרים, 
  4. משתתף פעיל 
  5. שומר על הזמן, 

מה עושים המורים

  • מגדיר את המשימה 
  • מגדיר את הכלי בו תוצג המשימה 
  • מגדיר לוח זמנים 
  • מגדיר את דרך הצגת התוצרים 
  • עונה על שאלות שמתעוררות במהלך ביצוע המשימה

הוראות לתלמידים? 

  • מקבל על עצמו תפקיד 
  • משתתף פעיל שתורם את חלקו לפי הגדרת המשימה 

 למה? 

  • משימה שיתופית עוזרת לתלמידים לתרגל עבודת צוות 
  • עוזרת למקד את הלמידה ומציבה בפני התלמידים אתגר.

https://teacher.jlm.org.il/popups/21393

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | יצירה | חקר ופתרון בעיות
חלקי השיעור: גוף שיעור | הכנה וארגון
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: קבוצה | תחנות
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳ | 30-45 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | איתור מידע | פיענוח והבנה | יצירתיות | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים