סיכום בנאום מעלית
בונים נאום מעלית של דקה, מתאמנים עליו על ידי צילום עצמי.
מעלים את הנאום המצולם לסביבה שיתופית ומקבלים תגובות.
מה עושים המורים
- מגדיר את נושאי הנאום: כל זוג תלמידים מקבל נושא אחר
- מגדיר לוח זמנים
- יוצר סביבה שיתופית אליהם יעלו את הנאום המצולם
- מגדיר את דרך התגובה של התלמידים
הוראות לתלמידים?
- עובדים בזוג
- יוצרים נאום מעלית על פי הכללים כל בנושא שקיבל מהמורה
- מצלמים את הנאום בטלפון או בטאבלט
- צופים בו משפרים ומצלמים פעם נוספת
- מעלים את הצילום לסביבה השיתופית
 למה? 
- דרך לסכם את החומר שנלמד או לסכם דיון שהתקיים בצורה תמציתית ומסודרת.
- אפשרות לתת לתלמידים להתאמן על מיומנות של הבעה בעל פה.
https://teacher.jlm.org.il/popups/21458
שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: יצירה
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה | וירטואלי
אופן הלמידה: לבד | זוגות
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט | אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: שפה | מדעי | רב מלל | אמנות
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי