/
/
/
סיכום בנאום מעלית
סיכום בנאום מעלית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בונים נאום מעלית של דקה, מתאמנים עליו על ידי צילום עצמי.

מעלים את הנאום המצולם לסביבה שיתופית ומקבלים תגובות.

מה עושים המורים

  • מגדיר את נושאי הנאום: כל זוג תלמידים מקבל נושא אחר
  • מגדיר לוח זמנים
  • יוצר סביבה שיתופית אליהם יעלו את הנאום המצולם
  • מגדיר את דרך התגובה של התלמידים

הוראות לתלמידים? 

  • עובדים בזוג
  • יוצרים נאום מעלית על פי הכללים כל בנושא שקיבל מהמורה 
  • מצלמים את הנאום בטלפון או בטאבלט
  • צופים בו משפרים ומצלמים פעם נוספת  
  • מעלים את הצילום לסביבה השיתופית 
 למה? 
  • דרך לסכם את החומר שנלמד או לסכם דיון שהתקיים בצורה תמציתית ומסודרת.
  • אפשרות לתת לתלמידים להתאמן על מיומנות של הבעה בעל פה.

https://teacher.jlm.org.il/popups/21458

מטרת השיעור: יצירה
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
משך הפעילות: 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט | אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

יצירה בעקבות למידה

בואו לראות רעיון לשיעור עם יצירה באמצעות הלמידה שלמדנו עד כה

מייצגים דמות

דרך יצירתית ללמוד נושא חדש, נכנסים לנעליים של דמויות שונות ומייצגים אותם

לומדים מתמטיקה

מבחר אפשרויות לגיוון השיעור במתמטיקה בשילוב הטלכנולוגיה