סיכום בנאום מעלית
בונים נאום מעלית של דקה, מתאמנים עליו על ידי צילום עצמי.
מעלים את הנאום המצולם לסביבה שיתופית ומקבלים תגובות.
מה עושים המורים
- מגדיר את נושאי הנאום: כל זוג תלמידים מקבל נושא אחר
- מגדיר לוח זמנים
- יוצר סביבה שיתופית אליהם יעלו את הנאום המצולם
- מגדיר את דרך התגובה של התלמידים
הוראות לתלמידים?
- עובדים בזוג
- יוצרים נאום מעלית על פי הכללים כל בנושא שקיבל מהמורה
- מצלמים את הנאום בטלפון או בטאבלט
- צופים בו משפרים ומצלמים פעם נוספת
- מעלים את הצילום לסביבה השיתופית
 למה? 
- דרך לסכם את החומר שנלמד או לסכם דיון שהתקיים בצורה תמציתית ומסודרת.
- אפשרות לתת לתלמידים להתאמן על מיומנות של הבעה בעל פה.
https://teacher.jlm.org.il/popups/21458
שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: יצירה
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה | וירטואלי
אופן הלמידה: לבד | זוגות
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט | מחשב אחד לזוג
משך הפעילות: 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט | אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: שפה | מדעי | רב מלל | אמנות
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי
 כלי עזר 
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
מייצגים דמות
דרך יצירתית ללמוד נושא חדש, נכנסים לנעליים של דמויות שונות ומייצגים אותם
ארגז כלים
לומדים בשיתופיות
מגוון דרכים לשיתופיות בלמידה המאפשרות לתלמידים להיות שותפים בלמידה
ארגז כלים
לומדים עם ספירת הציפורים
מאגר חומרי למידה בנושא ספירת הציפורים בירושלים
ארגז כלים