/
/
/
סיכום בנאום מעלית

סיכום בנאום מעלית

בונים נאום מעלית של דקה, מתאמנים עליו על ידי צילום עצמי.

מעלים את הנאום המצולם לסביבה שיתופית ומקבלים תגובות.

מה עושים המורים

  • מגדיר את נושאי הנאום: כל זוג תלמידים מקבל נושא אחר
  • מגדיר לוח זמנים
  • יוצר סביבה שיתופית אליהם יעלו את הנאום המצולם
  • מגדיר את דרך התגובה של התלמידים

הוראות לתלמידים? 

  • עובדים בזוג
  • יוצרים נאום מעלית על פי הכללים כל בנושא שקיבל מהמורה 
  • מצלמים את הנאום בטלפון או בטאבלט
  • צופים בו משפרים ומצלמים פעם נוספת  
  • מעלים את הצילום לסביבה השיתופית 

 למה? 

  • דרך לסכם את החומר שנלמד או לסכם דיון שהתקיים בצורה תמציתית ומסודרת.
  • אפשרות לתת לתלמידים להתאמן על מיומנות של הבעה בעל פה.

https://teacher.jlm.org.il/popups/21458

שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: יצירה
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה | וירטואלי
אופן הלמידה: לבד | זוגות
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט | אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: שפה | מדעי | רב מלל | אמנות
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים