שאלות ותשובות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מסכמים שיעור בעזרת שאלות ותשובות.

עובדים בקבוצות : כותבים שלש שאלות ועונים על שלש שאלות של קבוצה אחרת .

מה עושים המורים

  • בונה קיר שיתופי  עם הוראות לכתיבת תשובות ומענה עליהם 
  • מחלק את הכיתה לקבוצות של 2-3 תלמידים 
  • מקפיד על לוחות הזמנים :

5 דקות לכתיבת שאלות ,

מתחלפים ,

5 דקות לכתיבת תשובות

הוראות לתלמידים?

  • עובדים בקבוצה
  • נכנסים  לקיר השיתופי , משכפלים דף וכותבים את שמות חברי הקבוצה

בשלב בראשון :ביחד כותבים שלש שאלות שמענה עליהם יסכם את החומר שנלמד בשיעור 

בשלב השני: ביחד עוברים לדף של קבוצה עמיתה ועונים על השאלות

 למה? 
  • סיכום של שיעור שדורש מכל התלמידים השתתפות ומאפשר למורה לראות מי מהתלמידים הבין את החומר שנלמד.
  • סיכום על קיר שיתופי מתאים גם לסיכום נושא והופך את התלמידים לשותפים פעילים בתהליך.

https://teacher.jlm.org.il/popups/21461

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: זוגות | קבוצה | תחנות
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה | עד רבע שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה | לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

מייצגים דמות

דרך יצירתית ללמוד נושא חדש, נכנסים לנעליים של דמויות שונות ומייצגים אותם

תלמידים מובילים שיעור

בואו להכיר תבנית לשיעור, בלמידה עצמאית

תוכניות חינוכיות

כנסו להכיר את כל התוכניות החינוכיות שיש למנחי להציע למורים, מנהלים ותלמידים