יוצרים סקרנות

עונים על שאלה במילה - יוצרים ביחד ענן מילים

מה עושים המורים

  • מנסח שאלה 
  • מעלה אותה על ענן המילים 
  • מעלה את הקישור לענן המילים לצ'אט
  • מתייחס למילים המובלטות שתלמידים כתבו הכי הרבה פעמים

הוראות לתלמידים? 

  • נכנסים לקישור של ענן המילים בצ'אט
  • עונים במילה על השאלה 
  • חוזרים על התהליך כמה פעמים 
  • צופים בתוצאות ורואים האם יש תלמידים נוספים שחשבו כמוהם.

 למה? 

  • יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש
  • יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור

https://teacher.jlm.org.il/popups/21840

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | מתמטיקה | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

שגרה דיגיטלית

מידע והמלצות לכלים שיאשפרו לכם לנהל וללמד בבי"ס
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית

אוריינות דיגיטלית

מיומניות דיגיטליות ורכישת ידע באמצעות הטכנולוגיה
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית
אוריינות דיגיטלית

סביבת ענן – גוגל קלאסרום

בואו ללמוד על סביבת הענן ולקבל כלים ומדריכים לעבד עם גוגל קלאסרום
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית
סביבת ענן – גוגל קלאסרום