יוצרים סקרנות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עונים על שאלה במילה - יוצרים ביחד ענן מילים

מה עושים המורים 

  • מנסח שאלה 
  • מעלה אותה על ענן המילים 
  • מעלה את הקישור לענן המילים לצ'אט
  • מתייחס למילים המובלטות שתלמידים כתבו הכי הרבה פעמים

הוראות לתלמידים? 

  • נכנסים לקישור של ענן המילים בצ'אט
  • עונים במילה על השאלה 
  • חוזרים על התהליך כמה פעמים 
  • צופים בתוצאות ורואים האם יש תלמידים נוספים שחשבו כמוהם.
 למה? 
  • יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש
  • יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור

https://teacher.jlm.org.il/popups/21840

מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

 כלי עזר 

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

לומדים נושא חדש

רעיון לשיעור פתיחה שיוצר סקרנות באמצעות פאזל, מאתגר באמצעות חידון ומוביל לדיון מסכם

הסטודיו של ביתא

תוכנית חינוכית המאפשר מרחב עבודה , לכם המורים, להיפגש עם מורים אחרים ומונטורים וסדנאות והלעזר אחד בשני

מורים -הורים

ביחידת ההורות של מנח"י נותנים למורים מענים סביב סוגיית תקשורת בונה אמון בין הורים למערכת החינוך. כנסו לראות