יוצרים סקרנות
עונים על שאלה במילה - יוצרים ביחד ענן מילים
מה עושים המורים
- מנסח שאלה
- מעלה אותה על ענן המילים
- מעלה את הקישור לענן המילים לצ'אט
- מתייחס למילים המובלטות שתלמידים כתבו הכי הרבה פעמים
הוראות לתלמידים?
- נכנסים לקישור של ענן המילים בצ'אט
- עונים במילה על השאלה
- חוזרים על התהליך כמה פעמים
- צופים בתוצאות ורואים האם יש תלמידים נוספים שחשבו כמוהם.
למה?
- יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש
- יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור
https://teacher.jlm.org.il/popups/21840
שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: טבלט+גישה לאינטרנט | עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | מתמטיקה | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
מייצגים דמות
דרך יצירתית ללמוד נושא חדש, נכנסים לנעליים של דמויות שונות ומייצגים אותם
ארגז כלים
תוכניות חינוכיות
כנסו להכיר את כל התוכניות החינוכיות שיש למנחי להציע למורים, מנהלים ותלמידים
תוכניות חינוכיות
לומדים ביחד ב90 דקות
מוזמנים לראות שיעור לדוגמא בלמידה בשיתופיות
ארגז כלים