יוצרים סקרנות

עונים על שאלה במילה - יוצרים ביחד ענן מילים

מה עושים המורים

  • מנסח שאלה 
  • מעלה אותה על ענן המילים 
  • מעלה את הקישור לענן המילים לצ'אט
  • מתייחס למילים המובלטות שתלמידים כתבו הכי הרבה פעמים

הוראות לתלמידים? 

  • נכנסים לקישור של ענן המילים בצ'אט
  • עונים במילה על השאלה 
  • חוזרים על התהליך כמה פעמים 
  • צופים בתוצאות ורואים האם יש תלמידים נוספים שחשבו כמוהם.

 למה? 

  • יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש
  • יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור

https://teacher.jlm.org.il/popups/21840

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | מתמטיקה | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים