עונים בצ'אט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הופכים את הצ'אט לסביבת תגובה פעילה בשיעור

מה עושים המורים  

  • המורה שואל שאלה המתייחסת לחומר שנלמד בשיעור הקודם או שאלה מטרימה לנושא החדש ומבקש מהתלמידים לענות בצ'ט.
  • המורה קובע לתלמידים את כללי הכתיבה בצ'אט
  • המורה מעלה שאלה בעל פה וכתב אותה בצ'אט
  • לאחר שהתלמידים כתבו את התשובה המורה מתייחס לתשובות השונות 
  • מעודד את התלמידים לכתוב שאלות במהלך הלמידה

הוראות לתלמידים? 

  • מכירים את כללי התכתובת בצ'אט
  • עונים על השאלה בצ'אט 
  • במהלך השיעור שואלים שאלות למורה
 למה? 
  • יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש
  • יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור 

https://teacher.jlm.org.il/popups/21841

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: חברתי רגשי | תרגול | דיון
חלקי השיעור: פתיחת שיעור | גוף שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

ארגון למידה עצמאית

אנחנו רוצים לעודד ללמידה עצמאית, אבל לא יודעים איך? כאן תמצאו תשובות

משחוק בלמידה

בעזרת משחוק, התלמיד מקבל משוב על הלמידה והמורה מקבל נתונים על התלמידים

מסכמים

דרך הומוריסטית לסכם נושא חדש. תלמיד בוחר תמונה ויוצר לה משפט mem.