עונים בצ'אט

הופכים את הצ'אט לסביבת תגובה פעילה בשיעור

מה עושים המורים

  • המורה שואל שאלה המתייחסת לחומר שנלמד בשיעור הקודם או שאלה מטרימה לנושא החדש ומבקש מהתלמידים לענות בצ'ט.
  • המורה קובע לתלמידים את כללי הכתיבה בצ'אט
  • המורה מעלה שאלה בעל פה וכתב אותה בצ'אט
  • לאחר שהתלמידים כתבו את התשובה המורה מתייחס לתשובות השונות 
  • מעודד את התלמידים לכתוב שאלות במהלך הלמידה

הוראות לתלמידים

  • מכירים את כללי התכתובת בצ'אט
  • עונים על השאלה בצ'אט 
  • במהלך השיעור שואלים שאלות למורה

 למה? 

  • יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש
  • יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור 

https://teacher.jlm.org.il/popups/21841

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור | גוף שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים