עונים בצ'אט
הופכים את הצ'אט לסביבת תגובה פעילה בשיעור
מה עושים המורים
- המורה שואל שאלה המתייחסת לחומר שנלמד בשיעור הקודם או שאלה מטרימה לנושא החדש ומבקש מהתלמידים לענות בצ'ט.
- המורה קובע לתלמידים את כללי הכתיבה בצ'אט
- המורה מעלה שאלה בעל פה וכתב אותה בצ'אט
- לאחר שהתלמידים כתבו את התשובה המורה מתייחס לתשובות השונות
- מעודד את התלמידים לכתוב שאלות במהלך הלמידה
הוראות לתלמידים
- מכירים את כללי התכתובת בצ'אט
- עונים על השאלה בצ'אט
- במהלך השיעור שואלים שאלות למורה
 למה? 
- יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש
- יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור
https://teacher.jlm.org.il/popups/21841
שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור | גוף שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה
 כלי עזר 
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
לומדים מתמטיקה
מבחר אפשרויות לגיוון השיעור במתמטיקה בשילוב הטלכנולוגיה
ארגז כלים
לומדים ביחד ב90 דקות
מוזמנים לראות שיעור לדוגמא בלמידה בשיתופיות
ארגז כלים
מסכמים
דרך הומוריסטית לסכם נושא חדש. תלמיד בוחר תמונה ויוצר לה משפט mem.
ארגז כלים