עונים בצ'אט
הופכים את הצ'אט לסביבת תגובה פעילה בשיעור
מה עושים המורים
- המורה שואל שאלה המתייחסת לחומר שנלמד בשיעור הקודם או שאלה מטרימה לנושא החדש ומבקש מהתלמידים לענות בצ'ט.
- המורה קובע לתלמידים את כללי הכתיבה בצ'אט
- המורה מעלה שאלה בעל פה וכתב אותה בצ'אט
- לאחר שהתלמידים כתבו את התשובה המורה מתייחס לתשובות השונות
- מעודד את התלמידים לכתוב שאלות במהלך הלמידה
הוראות לתלמידים
- מכירים את כללי התכתובת בצ'אט
- עונים על השאלה בצ'אט
- במהלך השיעור שואלים שאלות למורה
למה?
- יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש
- יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור
https://teacher.jlm.org.il/popups/21841
שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור | גוף שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
לומדים עם ספירת הציפורים
מאגר חומרי למידה בנושא ספירת הציפורים בירושלים
ארגז כלים
סביבת ענן – גוגל קלאסרום
בואו ללמוד על סביבת הענן ולקבל כלים ומדריכים לעבד עם גוגל קלאסרום
שגרה דיגיטלית
ברגלים-נעים ללכת בעיר
תכנית חינוכית המעודדת הליכה ברגל בשכונה, וגילוי משותף של היתרונות הבריאותיים, הסביבתיים והחברתיים שיש להליכה.
תוכניות חינוכיות