עונים בצ'אט

הופכים את הצ'אט לסביבת תגובה פעילה בשיעור

מה עושים המורים

  • המורה שואל שאלה המתייחסת לחומר שנלמד בשיעור הקודם או שאלה מטרימה לנושא החדש ומבקש מהתלמידים לענות בצ'ט.
  • המורה קובע לתלמידים את כללי הכתיבה בצ'אט
  • המורה מעלה שאלה בעל פה וכתב אותה בצ'אט
  • לאחר שהתלמידים כתבו את התשובה המורה מתייחס לתשובות השונות 
  • מעודד את התלמידים לכתוב שאלות במהלך הלמידה

הוראות לתלמידים

  • מכירים את כללי התכתובת בצ'אט
  • עונים על השאלה בצ'אט 
  • במהלך השיעור שואלים שאלות למורה

 למה? 

  • יוצר מעורבות של התלמידים כבר בתחילת המפגש
  • יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור 

https://teacher.jlm.org.il/popups/21841

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: חברתי רגשי | תרגול | דיון
חלקי השיעור: פתיחת שיעור | גוף שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

נושא: משבר האקלים

מאגר תכנים וחומרי הוראה בנושא "משבר האקלים", מגוון תכניות חינוכיות, מאגר חומרים (סרטונים, פודקאסטים, מערכי שיעור ועוד)
תוכניות חינוכיות
נושא: משבר האקלים

לומדים עם ספירת הציפורים

מאגר חומרי למידה בנושא ספירת הציפורים בירושלים
ארגז כלים
לומדים עם ספירת הציפורים

מוודאים הבנה

לאחר שלימדנו נושא חדש, אנחנו רוצים לדעת אם התלמידים שלנו הבינו. יש כאן דרך נחמדה לבדוק את זה
ארגז כלים
מוודאים הבנה