דיון משולב
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המורה מעלה שאלה קודם עונים בכתב בצ'אט ואחר כך דנים במליאה

מה עושים המורים 

  • מעלה בכתב שאלה לדיון בצ'אט 
  • מחכה שהתלמידים יענו 
  • מבקש מכמה תלמידים להסביר את תשובתם בפני כל הכיתה בעל פה

הוראות לתלמידים? 

  •  עונים בכתב על השאלה של המורה 
  • מסבירים את תשובתם במליאה על פי בקשת המורה
 למה? 
  • מאפשר לקיים דיון פעיל במליאה שבו כל התלמידים לוקחים חלק 
  • יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור

https://teacher.jlm.org.il/popups/21843

שכבת גיל: ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | הבעה בעל פה
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

נושא: משבר האקלים

מאגר תכנים בנושא "משבר האקלים", מטרתו חשיפת התלמידים וצוותי ההוראה לנושא זה

מורים -הורים

ביחידת ההורות של מנח"י נותנים למורים מענים סביב סוגיית תקשורת בונה אמון בין הורים למערכת החינוך. כנסו לראות

מסכמים

דרך הומוריסטית לסכם נושא חדש. תלמיד בוחר תמונה ויוצר לה משפט mem.