דיון משולב

המורה מעלה שאלה קודם עונים בכתב בצ'אט ואחר כך דנים במליאה

מה עושים המורים

  • מעלה בכתב שאלה לדיון בצ'אט 
  • מחכה שהתלמידים יענו 
  • מבקש מכמה תלמידים להסביר את תשובתם בפני כל הכיתה בעל פה

הוראות לתלמידים

  •  עונים בכתב על השאלה של המורה 
  • מסבירים את תשובתם במליאה על פי בקשת המורה

 למה? 

  • מאפשר לקיים דיון פעיל במליאה שבו כל התלמידים לוקחים חלק 
  • יוצר סקרנות ועניין בתחילת השיעור

https://teacher.jlm.org.il/popups/21843

שכבת גיל: ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון
חלקי השיעור: פתיחת שיעור | גוף שיעור | סיכום שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | הבעה בעל פה
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

ח'רבת ארזה, חוות דעת

העפלה של פרפרים היא תופעה בה פרפרים עולים למקומות גבוהים כדי למצוא בני ובנות זוג. מוזמנים להגיע לח'רבת ארזה לצפות
לוגו חוות דעת
חוות דעת
ח'רבת ארזה, חוות דעת

יצירה בעקבות למידה

בואו לראות רעיון לשיעור עם יצירה באמצעות הלמידה שלמדנו עד כה
ארגז כלים
יצירה בעקבות למידה

מוודאים הבנה

לאחר שלימדנו נושא חדש, אנחנו רוצים לדעת אם התלמידים שלנו הבינו. יש כאן דרך נחמדה לבדוק את זה
ארגז כלים
מוודאים הבנה