קבוצת משימה
מקבלים משימה שיתופית עם תוצר מוגדר ( חקירת נושא ,הבעת עמדה , זיהוי נקודות מבט שונות , השוואה וכדומה) עם תוצר מוגדר - מתחלקים לחדרים
והתלמידים מחלקים תפקידים :
- מוביל דיון
- כותב בכלי השיתופי
- מציג תוצרים
- משתתף פעיל
- שומר על הזמן
מה עושים המורים
- נותן לתלמידים לבחור מבין כמה משימות אפשריות
- מגדיר את הכלי בו יוצג התוצר
- מגדיר לוח זמנים לעבודה בחדרים ולהצגת התוצר
- מגדיר את דרך הצגת התוצרים
- עונה על שאלות שמתעוררות במהלך ביצוע המשימה
הוראות לתלמידים?
- מקבל על עצמו תפקיד
- משתתף פעיל שתורם את חלקו לפי הגדרת המשימה
 למה? 
- משימה שיתופית עוזרת לתלמידים לתרגל עבודת צוות
- עוזרת למקד את הלמידה ומציבה בפני התלמידים אתגר
https://teacher.jlm.org.il/popups/22094
שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: הקנייה (נושא חדש) | תרגול | יצירה | חקר ופתרון בעיות | חברתי רגשי
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: קבוצה | תחנות
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳ | 30-45 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | איתור מידע | פיענוח והבנה | יצירתיות | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה
 כלי עזר 
התוצר יהיה במצגת שיתופית: