קבוצת משימה

מקבלים משימה שיתופית עם תוצר מוגדר ( חקירת נושא ,הבעת עמדה , זיהוי נקודות מבט שונות , השוואה וכדומה) עם תוצר מוגדר - מתחלקים לחדרים 

והתלמידים מחלקים תפקידים : 

  1. מוביל דיון
  2. כותב בכלי השיתופי
  3. מציג תוצרים
  4. משתתף פעיל 
  5. שומר על הזמן

מה עושים המורים

  • נותן לתלמידים לבחור מבין כמה משימות אפשריות
  • מגדיר את הכלי בו יוצג התוצר 
  • מגדיר לוח זמנים לעבודה בחדרים ולהצגת התוצר
  • מגדיר את דרך הצגת התוצרים 
  • עונה על שאלות שמתעוררות במהלך ביצוע המשימה

הוראות לתלמידים? 

  • מקבל על עצמו תפקיד 
  • משתתף פעיל שתורם את חלקו לפי הגדרת המשימה

 למה? 

  • משימה שיתופית עוזרת לתלמידים לתרגל עבודת צוות 
  • עוזרת למקד את הלמידה ומציבה בפני התלמידים אתגר

https://teacher.jlm.org.il/popups/22094

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | יצירה | חקר ופתרון בעיות | חברתי רגשי | הקנייה (נושא חדש)
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: קבוצה | תחנות
שימוש בטכנולוגיה: מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט | מחשב אחד לזוג
משך הפעילות: 20-30 דק׳ | 30-45 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | איתור מידע | פיענוח והבנה | יצירתיות | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה | לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים