איך הרגשנו?
תלמידים מסכמים איך הרגשנו בשיעור בשתי מילים בשורת השם
מה עושים המורים
- משאיר זמן לסיכום רגשי
- שואל את התלמידים לגבי תחושותיהם בשיעור ומבקש מהם לענות בשורת השם בשתי מילים
- דוגמא לשאלות :
- איך הרגשתם בשיעור?
- האם לתחושתך הצלחת להיות שותף פעיל
- האם דעותיך נשמעו
- האם קיבלת יחס נעים מחבריך?
- מתי בשיעור הרגשת ש" רואים אותך "
- מה הרווחת בשיעור ?
הוראות לתלמידים
- התלמידים מסכמים תחושתם בשיעור בשורת השם שלהם
- עונים על שאלות המורה בשתי מילים בשורת השם
- מסתכלים על תגובות חבריהם
איך משנים את שורת השם בזום?
- לוחצים על 3 הנקודות בריבוע הכחול שעל התמונה שלכם בזום
- נכנסים ל - rename
- בשורת השם עונים על השאלה
למה?
- מטרת סיכום השיעור היא לוודא הבנה. סיכום פעיל של השיעור סוגר את תהליך הלמידה אצל התלמידים
https://teacher.jlm.org.il/popups/22096
שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: חברתי רגשי
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | וירטואלי
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | מתמטיקה | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
מייצגים דמות
דרך יצירתית ללמוד נושא חדש, נכנסים לנעליים של דמויות שונות ומייצגים אותם
ארגז כלים
סביבת ענן – מייקרוספוט טימס
מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס
שגרה דיגיטלית
יצירה בעקבות למידה
בואו לראות רעיון לשיעור עם יצירה באמצעות הלמידה שלמדנו עד כה
ארגז כלים