איך הרגשנו?

תלמידים מסכמים איך הרגשנו בשיעור בשתי מילים בשורת השם

הוראות לתלמידים 

  • התלמידים מסכמים תחושתם בשיעור בשורת השם שלהם
  • עונים על שאלות המורה  בשתי מילים בשורת השם
  • מסתכלים על תגובות חבריהם

איך משנים את שורת השם בזום? 

  1. לוחצים על 3 הנקודות בריבוע הכחול שעל התמונה שלכם בזום 
  2. נכנסים ל - rename 
  3. בשורת השם עונים על השאלה

 למה? 

  • מטרת סיכום השיעור היא לוודא הבנה. סיכום פעיל של השיעור סוגר את תהליך הלמידה אצל התלמידים

https://teacher.jlm.org.il/popups/22096

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: חברתי רגשי
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | מתמטיקה | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

אוריינות דיגיטלית

מיומניות דיגיטליות ורכישת ידע באמצעות הטכנולוגיה
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית
אוריינות דיגיטלית

מייצגים דמות

דרך יצירתית ללמוד נושא חדש, נכנסים לנעליים של דמויות שונות ומייצגים אותם
ארגז כלים
מייצגים דמות

שיח רלפקטיבי

סיכום יום, מדברים ומשתפים מה הרגשנו, מה למדנו ומשתפים את הכיתה
ארגז כלים
שיח רלפקטיבי