איך הרגשנו?

תלמידים מסכמים איך הרגשנו בשיעור בשתי מילים בשורת השם

הוראות לתלמידים 

  • התלמידים מסכמים תחושתם בשיעור בשורת השם שלהם
  • עונים על שאלות המורה  בשתי מילים בשורת השם
  • מסתכלים על תגובות חבריהם

איך משנים את שורת השם בזום? 

  1. לוחצים על 3 הנקודות בריבוע הכחול שעל התמונה שלכם בזום 
  2. נכנסים ל - rename 
  3. בשורת השם עונים על השאלה

 למה? 

  • מטרת סיכום השיעור היא לוודא הבנה. סיכום פעיל של השיעור סוגר את תהליך הלמידה אצל התלמידים

https://teacher.jlm.org.il/popups/22096

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: חברתי רגשי
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | מתמטיקה | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

שעור סנכרוני פעיל מרחוק

מתודות ורעיונות להוראה בלמידה מרחוק. באצעותם נהפוך את הלמידה לפעילה וחוויתית.
ארגז כלים
שעור סנכרוני פעיל מרחוק

לומדים נושא חדש

רעיון לשיעור פתיחה שיוצר סקרנות באמצעות פאזל, מאתגר באמצעות חידון ומוביל לדיון מסכם
ארגז כלים
לומדים נושא חדש

סביבת ענן – גוגל קלאסרום

בואו ללמוד על סביבת הענן ולקבל כלים ומדריכים לעבד עם גוגל קלאסרום
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית
סביבת ענן – גוגל קלאסרום