איך הרגשנו?

תלמידים מסכמים איך הרגשנו בשיעור בשתי מילים בשורת השם

מה עושים המורים 

  • משאיר זמן לסיכום רגשי 
  • שואל את התלמידים לגבי תחושותיהם בשיעור ומבקש מהם לענות בשורת השם בשתי מילים 
  • דוגמא לשאלות : 
  1. איך הרגשתם בשיעור?
  2. האם לתחושתך הצלחת להיות שותף פעיל 
  3. האם דעותיך נשמעו 
  4. האם קיבלת יחס נעים מחבריך? 
  5. מתי בשיעור הרגשת ש" רואים אותך " 
  6. מה הרווחת בשיעור ?

הוראות לתלמידים 

  • התלמידים מסכמים תחושתם בשיעור בשורת השם שלהם
  • עונים על שאלות המורה  בשתי מילים בשורת השם
  • מסתכלים על תגובות חבריהם

איך משנים את שורת השם בזום? 

  1. לוחצים על 3 הנקודות בריבוע הכחול שעל התמונה שלכם בזום 
  2. נכנסים ל - rename 
  3. בשורת השם עונים על השאלה

למה?

  • מטרת סיכום השיעור היא לוודא הבנה. סיכום פעיל של השיעור סוגר את תהליך הלמידה אצל התלמידים

https://teacher.jlm.org.il/popups/22096

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: חברתי רגשי
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | וירטואלי
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | מתמטיקה | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

מייצגים דמות

דרך יצירתית ללמוד נושא חדש, נכנסים לנעליים של דמויות שונות ומייצגים אותם
ארגז כלים
מייצגים דמות

סביבת ענן – מייקרוספוט טימס

מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית
סביבת ענן – מייקרוספוט טימס

יצירה בעקבות למידה

בואו לראות רעיון לשיעור עם יצירה באמצעות הלמידה שלמדנו עד כה
ארגז כלים
יצירה בעקבות למידה