נותנים מטלה

מה עושים המורים 

מזין את כל חלקי המטלה: כותרת, הוראות, מסמך בתוכו עונים, דד ליין להגשה,
בוחר את תלמידים להם תישלח המטלה,
בוחר את ערוץ בו תתפרסם המטלה.

לאחר שעבר זמן הגשת המטלה, ניתן לראות מי מהתלמידים הגיש, לא הגיש או הגיש באיחור.
ניתן לתת ציון מספרי ומשוב מילולי בצמוד למטלה של כל תלמיד. ניתן לייצא לאקסל את כל ציוני המטלה.

הוראות לתלמידים

מקבל מטלה מהמורה, שמתפרסמת בערוץ הרלוונטי. נכנס לקובץ המצורף, עונה על המטלה ולוחץ על ההגשה.

לאחר בדיקת המטלה, התלמיד רואה את הציון והמשוב שקיבל מהמורה.

 למה? 

  • הקצאת מטלות מאפשרות למורה לעקוב בצורה מלאה אחר עבודות התלמידים הגשתם ובדיקתם .
  • ניתן לצרף למטלה מסמך בו התלמידים יראו את השאלות ויכתבו את התשובות, ללא צורך בהורדת המסמך למחשב.
  • ניתן לצרף קובץ ממחברת הכיתה, כך שהסיכום והשאלות שקיימים במחברת הופכים למשימה להגשה שהמורה יכול לבדוק ולתת ציון. כדי שהתלמיד יוכל לעקוב בקלות אחרי המשימות שקיבל, כל משימה מתפרסמת בערוץ המקצוע המתאים וניתן לגשת אליה ישירות משם.

https://teacher.jlm.org.il/popups/22165

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

מסכמים

דרך הומוריסטית לסכם נושא חדש. תלמיד בוחר תמונה ויוצר לה משפט mem.
ארגז כלים
מסכמים

סביבת ענן – מייקרוספוט טימס

מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית
סביבת ענן – מייקרוספוט טימס

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית
ארגז כלים
למידה עצמאית (א-סנכרונית)