משתפים במליאה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

 

בשביל התלמיד, הזרם הוא מקום בו ניתנת אפשרות לכל תלמיד להתבטא בחופשיות, מבלי אפשרות למחוק או לקלקל לתלמידים אחרים.
כל תלמיד יכל לכתוב בקצב שלו ורק את מה שהוא בוחר.
בשביל המורה, זה מאפשר למורים לראות את כל התשובות ולבחור לאיזו תשובה להתייחס במליאה.
בנוסף, כאשר מנהלים שיח שיתופי ב"זרם" הלוח בכיתה בעצם לא נמחק והתלמידים יכולים לחזור לדיון שהתקיים בכל זמן.

 

מה עושים המורים
מפרסם שאלה או משימה או טקסט או סרטון ומבקש מכל התלמידים לענות בתגובה בשרשור.

הוראות לתלמידים?
עונה על השאלה שהמורה פרסם או מפרסם שרשור משל עצמו.

 למה? 

למה כדאי לנהל דיונים שיתופיים ב"זרם"

  • הזרם הוא מקום בו ניתנת אפשרות לכל תלמיד להתבטא בחופשיות, מבלי אפשרות למחוק או לקלקל לתלמידים אחרים.
  • כל תלמיד כותב בקצב שלו ומפרסם רק את מה שהוא בוחר.
  • הרבה תלמידים מרגישים נוח יותר לכתוב בזרם מאשר לענות על שאלה מול כל הכיתה.
  • זה מאפשר למורים לראות את כל התשובות ולבחור לאיזו תשובה להתייחס במליאה.
  • כאשר מנהלים שיח שיתופי ב"זרם" הלוח בכיתה בעצם לא נמחק והתלמידים יכולים לחזור לדיון שהתקיים בכל זמן.
  • ניתן "להשתיק" תלמיד על מנת שלא יוכל להגיב ב"זרם" או לפתוח בעצמו שרשור. כמובן, ניתן לבטל את ההשתקה בכל שלב.

https://teacher.jlm.org.il/popups/22335

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

מסכמים

דרך הומוריסטית לסכם נושא חדש. תלמיד בוחר תמונה ויוצר לה משפט mem.

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית

ברגלים-נעים ללכת בעיר

תכנית חינוכית המעודדת הליכה ברגל בשכונה, וגילוי משותף של היתרונות הבריאותיים, הסביבתיים והחברתיים שיש להליכה.