נזכרים מה למדנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אפשרות א': תשובה מלאה על לוח שיתופי 

מה עושים המורים 

  • פותחים לוח שיתופי 
  • כותבים שאלה/ות שיעברו לתלמידים להזכר בשיעור הקודם ולחבר אותו לשיעור
  • מבקשים מהתלמידים להגיב על תשובות תלמידים אחרים ולהוסיף עליהן

הוראות לתלמידים? 

      • כתוב תשובה מלאה בלוח השיתופי
      • הגב בהרחבה על תשובות של אחרים 

אפשרות ב': נזכרים בעזרת אסוציאציות - ענן מילים 

מה עושים המורים 

  • פותחים ענן מילים 
  • כותבים שאלה מנחה להזכרות 

הוראות לתלמידים? 

    • ענה במילה או שתיים בענן המילים
    • חזור על הפעולה כמה פעמים 
 למה? 

חזרה כיתתית מאפשרת גם לתלמידים שהיו מאחור לחזור ללמידה יחד עם כולם. בנוסף, פעילות כזו יכולה להציף גם נושאים פחות עיקריים ולקשר אותם לחומר.
כל התלמידים מגיבים ושותפים למשימה, וכך קל למורה להבין מה נקלט מתוך מה שנלמד בפעם הקודמת.

https://teacher.jlm.org.il/popups/24346

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

שיח רלפקטיבי

סיכום יום, מדברים ומשתפים מה הרגשנו, מה למדנו ומשתפים את הכיתה

מורים -הורים

ביחידת ההורות של מנח"י נותנים למורים מענים סביב סוגיית תקשורת בונה אמון בין הורים למערכת החינוך. כנסו לראות

לוח ארועים

מגוון ארועים למורים הירושלמים