נזכרים מה למדנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
אפשרות א': תשובה מלאה על לוח שיתופי
מה עושים המורים
- פותחים לוח שיתופי
- כותבים שאלה/ות שיעברו לתלמידים להזכר בשיעור הקודם ולחבר אותו לשיעור
- מבקשים מהתלמידים להגיב על תשובות תלמידים אחרים ולהוסיף עליהן
הוראות לתלמידים?
-
-
- כתוב תשובה מלאה בלוח השיתופי
- הגב בהרחבה על תשובות של אחרים
-
אפשרות ב': נזכרים בעזרת אסוציאציות - ענן מילים
מה עושים המורים
- פותחים ענן מילים
- כותבים שאלה מנחה להזכרות
הוראות לתלמידים?
-
- ענה במילה או שתיים בענן המילים
- חזור על הפעולה כמה פעמים
 למה? 
חזרה כיתתית מאפשרת גם לתלמידים שהיו מאחור לחזור ללמידה יחד עם כולם. בנוסף, פעילות כזו יכולה להציף גם נושאים פחות עיקריים ולקשר אותם לחומר.
כל התלמידים מגיבים ושותפים למשימה, וכך קל למורה להבין מה נקלט מתוך מה שנלמד בפעם הקודמת.
https://teacher.jlm.org.il/popups/24346
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה