משתתפים בסקר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

סקר עמדות בו ניתן לצפות בתוצאות הכיתתיות בזמן אמת.

כאשר רוצים לחבר את הנושא לעולמם של התלמידים בצורה שיתופית, ניתן לעשות זאת בכמה צורות.

מה עושים המורים

  • יוצר שאלון עמדות לתלמידים 
  • מחלק לקבוצות לפי עמדות, שולח את התלמידים להביא תימוכין לעמדות 
  • עורך דיון עם התלמידים על העמדות 

הוראות לתלמידים?

  • ממלא את השאלות 
  • בקבוצה מביא תימוכין לעמדתו 
  • מציג אותה במליאה
 למה? 

הדיון מעורר ומעודד את כל התלמידים לקחת חלק פעיל בלמידה.

הדרישה להביא תימוכין לעמדה מעודדת את התלמידים לבסס את עמדותיהם על עובדות.

https://teacher.jlm.org.il/popups/24353

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳ | 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט | אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | הבעה בעל פה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

Make it Open

מיזם בינלאומי נועד לסייע למורות ולמורים לקדם למידת STEM

למידה רב חושית

דרכים שונות לתרגול, הקנייה וסיכום באמצעות כלים חזותיים

תלמידים מובילים שיעור

בואו להכיר תבנית לשיעור, בלמידה עצמאית