מעוררים סקרנות
אפשרות א: צפייה פעילה בסרטון עם שאלות מובנות (מטמיעים את הסרטון בedpuzzel)
מה עושים המורים
- מעלה את הסרטון ומוסיף לו שאלות פיענוח וחשיבה לתלמידים.
- מבקש לענות על שאלות ששתל לאורך הסרטון + שאלות הקשורות לנושא בסוף הסרטון.
- עורך דיון כשתשובות של כלל הכיתה מוקרנות על הלוח וניתן לעורר דיון עליהן.
הוראות לתלמידים?
- צופה בסרטון.
- עונה על השאלות.
אפשרות ב: יוצרים לוח שיתופי בו יש מידע חדש (טקסט, סרטון, מפה, תמונה, נתונים) והתלמידים מגיבים.
מה עושים המורים
- פותח לוח שיתופי.
- מעלה עליו את המידע.
- עורך דיון בתשובות של התלמידים.
הוראות לתלמידים?
- שואל שאלות.
- מחפש מידע נוסף.
 למה? 
הכלים השיתופיים מאפשרים לנו לתת לתלמידים להתבטא ולהביא התייחסויות מעולמם, לאו דווקא אלו שאנחנו כמורים היינו בוחרים להביא על מנת לחבר אותם.
https://teacher.jlm.org.il/popups/24355
שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: הקנייה (נושא חדש) | דיון | חקר ופתרון בעיות | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות | קבוצה | מליאה | תחנות
שימוש בטכנולוגיה: עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט | אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע | פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
ח'רבת ארזה, חוות דעת
העפלה של פרפרים היא תופעה בה פרפרים עולים למקומות גבוהים כדי למצוא בני ובנות זוג.
מוזמנים להגיע לח'רבת ארזה לצפות
חוות דעת
סביבת ענן – מייקרוספוט טימס
מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס
שגרה דיגיטלית
תוכניות חינוכיות
כנסו להכיר את כל התוכניות החינוכיות שיש למנחי להציע למורים, מנהלים ותלמידים
תוכניות חינוכיות