דיבייט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
מנהלים דיון עם עמדות ברורות וטיעונים מבוססים
ניהול הדיבייט:
- כל קבוצה מקבלת אפשרות להציג ב-30 שניות את הטיעון שלה ובמקביל לכתוב אותו על לוח שיתופי.
- במהלך הדיבייט הטיעונים של הקבוצות השונות מצטברים על הלוח השיתופי וכן טיעוני הנגד.
- תלמידים יכולים להוסיף טיעונים במהלך הדיבייט ללוח השיתופי כדי לחזק את אחת העמדות.
סיכום הדיבייט:
מומלץ ליצור שאלון עמדות שבודק את עמדות התלמידים בעקבות הדיון.
 למה? 
הדיבייט הוא סוג של דיון שיתופי שמאפשר למספר גדול של תלמידים לקחת בו חלק פעיל.
- החלפת דעות הנעשית בצורה מסודרת לסרוגין ודורושת מהתלמידים לחשוב גם על טיעוני הנגד שמוביאים לפניהם ולהרחיב את החשיבה על הנושא.
- לכל תלמיד יש חשיפה לדעות של כלל החברים, בלי שהפעילות תיארך המון זמן.
https://teacher.jlm.org.il/popups/24359
מטרת השיעור: דיון
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית | עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה