עושים חזרה

כל תלמיד מקבל מספר שאלות ומספר תשובות וצריך להתאים ביניהן.

מה עושים המורים 

  • מכין 3-5 שאלות חזרה + תשובות ואם יש צורך גם נותן תבנית  לפתרון השאלות .
  • בונה את התהליך בסביבה ממוחשבת עם כרטיסיות מתהפכות או חיבור בין חלקים  ומקצה לתלמידים 
  • נותן לכמה תלמידים להציג את ההסבר לפתרון התרגילים בכיתה 

הוראות לתלמידים? 

  • מוצא התאמה ומסביר אותה על ידי פיתרון התרגיל או בדרך אחרת 
  • מבצע את המשימה בסביבה הממוחשבת 
  • מציג בפני הכיתה את ההסברים שלו 

 למה? 

  • תרגול עצמאי שחוזר על החומר שנלמד  בתחילת שיעור דורש מהתלמידים להגיע מוכנים לשיעור 
  • כרטיס כניסה מאפשר לתלמידים להתחיל את הלמידה מיד עם הגיעם לכיתה ולשמש כאירוע מעבר בין ההפסקה לבין הלמידה בשיעור

https://teacher.jlm.org.il/popups/25207

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מתמטיקה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

שיח רלפקטיבי

סיכום יום, מדברים ומשתפים מה הרגשנו, מה למדנו ומשתפים את הכיתה
ארגז כלים
שיח רלפקטיבי

שעור סנכרוני פעיל מרחוק

מתודות ורעיונות להוראה בלמידה מרחוק. באצעותם נהפוך את הלמידה לפעילה וחוויתית.
ארגז כלים
שעור סנכרוני פעיל מרחוק

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית
ארגז כלים
למידה עצמאית (א-סנכרונית)