/
/
/
דסמוס ללמידה עצמאית
דסמוס ללמידה עצמאית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
  • עושים שימוש בתהליכי למידה ותרגול קיימים ומתאימים אותם לתלמידים 
  • משתמשים ביכולות ההדמיה ובנית תהליכי למידה ותרגול כדי להקל על ההבנה ולהפוך את הלמידה רלוונטית לתלמידים 

מה עושים המורים

  • בוחר את התהליך המתאים לנושא הנלמד.
  • מוצא באתר דסמוס את התרגול המתאים- מתרגם אותו לעברית במידת הצורך ומתאים אותו לתלמידים - דוגמא לפעילות שתורגמה לעברית

הוראות לתלמידים?
או מה כוללים תהליכי למידה שעובר התלמיד בדסמוס
שלב א'
סרטון לגירוי המחשבה - שעליו התלמיד שואל שאלה או מציב בעיה שצריך לפתור אותה
מתחיל בשלבים לפתור את הבעיה
הופך את המידע שמצא לנוסחה
מנסה לפתור בעיות דומות
מנסח תובנה או כלל

 למה? 
  • מעורר את סקרנות הילדים כאשר מציב בעיות וסוגיות רלוונטיות לפיתרון 
  • מאפשר לתלמידים לפעול באופן עצמאי בתהליך הלמידה 

https://teacher.jlm.org.il/popups/25211

שכבת גיל: ז׳-ט׳ | י'-יב'
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות | קבוצה
משך הפעילות: 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מתמטיקה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

שיח רלפקטיבי

סיכום יום, מדברים ומשתפים מה הרגשנו, מה למדנו ומשתפים את הכיתה

הסטודיו של ביתא

תוכנית חינוכית המאפשר מרחב עבודה , לכם המורים, להיפגש עם מורים אחרים ומונטורים וסדנאות והלעזר אחד בשני

שעור סנכרוני פעיל בזום

דרכים שונות בהם התלמידים יכולים להיות מעורבים ופעילים בזמן הלמידה בזום