המחשה בדסמוס
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משתמשים ביכולות ההדמיה ובנית תהליכי למידה ותרגול כדי להקל על ההבנה והלפוך את הלמידה רלוונטית לתלמידים

מה עושים המורים

  • משתמש בכלי ההדמיה וההמחשה של הדסמוס כדי להדגים ולהמחיש תהליכים מתמטיים בונה הסברים לתלמידים וגם יוצר תירגולים
  • נותן הוראות לתלמידים לבנות תרגילים בעצמם כדי להעמיק את ההבנה של הנושאים שנלמדו

הוראות לתלמידים?

  • פועל על פי ההנחיות של המורה ומתנסה
  • בונה תרגילים או מציב בתרגילים קיימים כדי להעמיק את ההבנה
 למה? 
  • תומך בלמידה בעזרת המחשות ויזואליות
  • מאפשר לתלמיד להיות פעיל בתהליך הלימוד ולהעמיק את ההבנה

https://teacher.jlm.org.il/popups/25212

שכבת גיל: ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות | קבוצה
משך הפעילות: 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מתמטיקה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

לומדים נושא חדש

רעיון לשיעור פתיחה שיוצר סקרנות באמצעות פאזל, מאתגר באמצעות חידון ומוביל לדיון מסכם

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית

תוכניות חינוכיות

כנסו להכיר את כל התוכניות החינוכיות שיש למנחי להציע למורים, מנהלים ותלמידים