פותרים בודקים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
מקיימים ארוע הערכה עם לוח זמנים קצבי בלמידה קבוצתית שבו כל תלמיד פותר ובודק לסרוגין ובסוף הקבוצה מסכמת ונותן תובנות וטיפים לפתרון התרגילים
מה עושים המורים
- בונה אוסף של תרגילים עם הוספת מקום אחרי כל תרגיל לפתרון ולבדיקה
- לחלק את הכיתה לרביעיות עבודה
- שמירה על לוחות זמנים, ולהקצות זמנים לכל פרק זמן של עבודה
- לבנות מחוון שיאפשר לתלמידים לבדוק בצורה יעילה את מה שחבריהם פתרון מבלי לתת להם ישירות את הפתרון
הוראות לתלמידים?
- עובדים ברביעיות: תמיד שניים פותרים ושניים בודקים על פי מחוון
- עובדים על פי לוחות זמנים שמקצה המורה ומתחלפים במשימות
- בסוף התהליך מסכמים ונותנים תובנות וטיפים ומציגים אותם בכיתה
 למה? 
אפשרות להפוך את תהליך הלמידה המסכם לקיצבי ודורש מהתלמידים מעורבות גבוהה
מאפשר לכל תלמיד להיות בשני תפקידים גם פותר וגם בודק ובכל להעמיק את ההבנה שלו
מאפשר למורה לקבל תמונה מהירה על רמת ההבנה והיישום של התלמידים הערה: חשוב שהתלמידים יבינו את הכללים ואת החשיבות של העמידה בלוחות הזמנים
https://teacher.jlm.org.il/popups/25220
שכבת גיל: רב גילאי
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: סיכום שיעור
אופן הלמידה: קבוצה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג
משך הפעילות: 20-30 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מתמטיקה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה