משחקים ולומדים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עורכים חזרה על החומר בעזרת משחק תחרותי שיתופי

אפשרות א' - משחק שיתופי בקבוצות

מה עושים המורים

  • בונה תרגילים בquizlet
  • בחירה באופציית המשחק quizletlive
  • ניהול ותזמון המשחק ומעקב אחרי התקדמות הקבוצות בלוח השיתופי או על המקרן בכיתה

הוראות לתלמידים?

  • עובדים בקבוצה
  • כל קבוצה מקבלת תרגיל פותרת אותו בדיון ובוחרת את אופציית הפתרון הנכונה במשחק
  • אם צדקו בפתרון - הם מקבלים תרגיל נוסף ואם טעו הם חוזרים לתחילת התהליך

אפשרות ב' - משחקים ולומדים

מה עושים המורים

  • בונה משחק קהוט עם תרגילים שהתלמידים צריכים לפתור ומתזמן את משך זמן הפתרון
  • בית תרגיל לתרגיל, עריכת דיון עם הסבר והרחבה בנושאים וסוגיות שחלק ניכר מתלמידי הכיתה התקשו בו

הוראות לתלמידים?

  • נכנסים למשחק עם הקוד שקיבלו מהמורה
  • פותרים את התרגילים
  • נותנים הסברים בדיונים בין התרגילים
 למה? 

זו דרך שיתופית ומשחקית לסכם נושא ולתת לתלמידים לבחון את הידע שלהם
המורה מקבל תמונה ברורה לגבי סוגי הקשיים שקיימים ואילו הסברים או תרגולים נדרשים

https://teacher.jlm.org.il/popups/25221

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳
מטרת השיעור: תרגול | דיון
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 30-45 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מתמטיקה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | הבעה בעל פה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

שגרה דיגיטלית

מידע והמלצות לכלים שיאשפרו לכם לנהל וללמד בבי"ס

ארגז הכלים הפדגוגי

אוצר שלם של רעיונות לגיוון השיעור ושילוב טכנולוגיה בלמידה

Make it Open

מיזם בינלאומי נועד לסייע למורות ולמורים לקדם למידת STEM