סיעור מוחות

  • הכנסו לאתר TRICIDER (אין צורך בהרשמה) הזינו את השאלה שאתם רוצים להעלות לדיון, ולחצו על GO.
  • לחצו על כפתור SHARE AND INVITE, ושלחו את הקישור לתלמידים.
  • המשתתפים יכולים להוסיף רעיונות, להגיב לרעיונות של אחרים, וגם לדרג אותם (באמצעות סימון לייק).
  • הרעיונות הפופולריים ביותר - יופיעו בראש הרשימה.

למה?

סיעור מוחות אפקטיבי הוא אתגר, במיוחד בקבוצה גדולה של משתתפים.
אם רוצים לשמוע ברצינות כל רעיון, ולאפשר לשאר המשתתפים להגיב - זה עלול לקחת הרבה זמן. מה גם שקשה לסכם את הדיון, ולראות אילו רעיונות הם המובילים.
השימוש ב-TRICIDER מאפשר לנהל עשרות דיונים בו זמנית, וגם לייצר דירוג אוטומטי של הפופולריות של כל רעיון.

  • אפשר להכין כמה תשובות מוכנות מראש, ולמקד את הפעילות בכתיבת תגובות/ דירוג רעיונות.
  • בשיעורי אנגלית אפשר לדרוש מהתלמידים לכתוב את עמדתם באנגלית.
  • כמו בכל פעילות מקוונת, תלמידים יכולים לנצל את מעטה האנונימיות על מנת לפגוע בחבריהם או לפרסם גסויות. אם זה קורה - מומלץ לעצור את הפעילות, ולהשתמש בזה כפתיחה לנושא של התנהגות נאותה במרחבה הוירטאולי.
  • איזו פעילות כיתתית הייתם רוצים לעשות בערב של הטיול השנתי? (שיעור חינוך).
  • איזה משפט הכי מעורר השראה בעיניך? (לשון, אנגלית).
  • מהו החוק החשוב ביותר לדעתך שנדרש על מנת ליצור חברה צודקת? (אזרחות).

https://teacher.jlm.org.il/popups/25232

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

לומדים נושא חדש

רעיון לשיעור פתיחה שיוצר סקרנות באמצעות פאזל, מאתגר באמצעות חידון ומוביל לדיון מסכם
ארגז כלים
לומדים נושא חדש

לומדים ביחד ב90 דקות

מוזמנים לראות שיעור לדוגמא בלמידה בשיתופיות
ארגז כלים
לומדים ביחד ב90 דקות

שיח רלפקטיבי

סיכום יום, מדברים ומשתפים מה הרגשנו, מה למדנו ומשתפים את הכיתה
ארגז כלים
שיח רלפקטיבי