מפגש סינכרוני

פתיחת שיעור / מפגש

א. מבקשים מהתלמידים לענות על שאלות על ידי שינוי השם שלהם

ב. איפה אני לומד היום?

מבקשים מהתלמידים ליצור סביבת למידה  על ידי עיצוב המסך

במהלך השיעור / מפגש

א. מקיימים דיון כל הזמן

ב. שיתוף מסך: משתתפים ועושים משימות שיתופיות

ג. חלוקה לחדרים: עובדים בקבוצות

סיכום השיעור / מפגש

א. עורכים דיון שואלים את התלמידים לדעתם

ב. עורכים דיונים - מקבלים החלטות

מה עושים המורים

בונה מפגש מפעיל , עובד בכל פעם עם קבוצה של תלמידים , מאפשר לכל תלמיד להשתתף בדיונים ולהציג תוצרים , הופך את התלמידים לשותפים בתהליך ההערכה של התוצרים שחבריהם מציגים.

הוראות לתלמידים

משתתפים באופן פעיל במפגש , משתתפים בדיונים , מציגים תוצרים , נותנים משוב לחבריהם.

 למה? 

מפגשי פנים אל פנים מאפשרים יצירת קשר בלתי אמצעי עם תלמידים .

במפגש כזה המורה מאפשר לכל תלמיד להציג תוצרים להשתתף בדיונים ולהביע את עמדתו.

מפגשים סינכרוני פרטניים או בקבוצות קטנות מאפשרות לשמור על קשר רציף עם תלמידים ולתת מענה ותמיכה לתלמידים בהתאמה אישית.

https://teacher.jlm.org.il/popups/25251

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

ארגון למידה עצמאית

אנחנו רוצים לעודד ללמידה עצמאית, אבל לא יודעים איך? כאן תמצאו תשובות
ארגז כלים
ארגון למידה עצמאית

מסכמים

דרך הומוריסטית לסכם נושא חדש. תלמיד בוחר תמונה ויוצר לה משפט mem.
ארגז כלים
מסכמים

שיח רלפקטיבי

סיכום יום, מדברים ומשתפים מה הרגשנו, מה למדנו ומשתפים את הכיתה
ארגז כלים
שיח רלפקטיבי