נזכרים מה למדנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שאלה פתוחה או סגורה בגוגל קלאסרום או בטימס 365

מה עושים המורים

  • פותח שאלה בקלאסרום או שאלון בpolly (בתוך טימס)
  • כותב שאלה/ות שיעזרו לתלמידים להזכר בשיעור הקודם ולחבר אותו לשיעור
  • נותן כמה תשובות אפשריות, שכדאי לדון בהבדלים ביניהן עם התלמידים, כפתיחה לשיעור.

הוראות לתלמידים?

  • בוחר תשובה מתוך האפשרויות המוצגות בשאלה.
 למה? 

למורה יש הזדמנות לראות מה התלמידים זוכרים/ מבינים מהשיעור הקודם
ולבסס את השיעור הנוכחי על מה שהתלמידים לא הבינו בפעם הקודמת.
השאלון הכיתתי בו רואים את התפלגות התשובות ודנים בהן,מאפשרת גם לתלמידים שהיו מאחור לחזור ללמידה יחד עם כולם.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26570

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית

תוכניות חינוכיות

כנסו להכיר את כל התוכניות החינוכיות שיש למנחי להציע למורים, מנהלים ותלמידים

ארגון למידה עצמאית

אנחנו רוצים לעודד ללמידה עצמאית, אבל לא יודעים איך? כאן תמצאו תשובות