משחק אישי
ממשחקים את תהליך התרגול/ סיכום
מה עושים המורים
- מכין משחק בו יש הרבה שאלות תרגול עם כמה תשובות אפשריות לכל שאלה.
סוגי משחקים :
יש כמה תבניות משחק שניתן לבחור : 1. אמת/ שקר, 2. התאמת תשובה לשאלה, 3. שאלות רב בררתיות . - עוקב אחרי התקדמות התלמידים ומזהה נושאים בהם התלמידים מתקשים
הוראות לתלמידים
- מתרגל בעזרת משחק
- מקבל משוב מיידי אם צדק או טעה בכל שאלה וכמה זמן לקח לו לסיים את המשחק.
- חוזר על המשחק כמה פעמים , עד שמצליח לענות על הכל נכון ולקבוע "שיא אישי" של מהירות סיום המשחק.
למה?
- תרגול אישי עם משוב מיידי הוא הזדמנות של התלמיד לתרגל בצורה משחקית, עם משוב מדויק מה הוא יודע.
- מכיוון שהתרגול נעשה בצורה של משחק, לתלמיד יש מוטיבציה להמשיך ולתרגל עד להצלחה.
https://teacher.jlm.org.il/popups/26579
שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: גוף שיעור | סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות | מליאה
שימוש בטכנולוגיה: טבלט+גישה לאינטרנט | עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
שגרה דיגיטלית
מידע והמלצות לכלים שיאשפרו לכם לנהל וללמד בבי"ס
שגרה דיגיטלית
תלמידים מובילים שיעור
בואו להכיר תבנית לשיעור, בלמידה עצמאית
ארגז כלים
מייצגים דמות
דרך יצירתית ללמוד נושא חדש, נכנסים לנעליים של דמויות שונות ומייצגים אותם
ארגז כלים