משחק אישי
ממשחקים את תהליך התרגול/ סיכום
מה עושים המורים
- מכין משחק בו יש הרבה שאלות תרגול עם כמה תשובות אפשריות לכל שאלה.
סוגי משחקים :
יש כמה תבניות משחק שניתן לבחור : 1. אמת/ שקר, 2. התאמת תשובה לשאלה, 3. שאלות רב בררתיות . - עוקב אחרי התקדמות התלמידים ומזהה נושאים בהם התלמידים מתקשים
הוראות לתלמידים
- מתרגל בעזרת משחק
- מקבל משוב מיידי אם צדק או טעה בכל שאלה וכמה זמן לקח לו לסיים את המשחק.
- חוזר על המשחק כמה פעמים , עד שמצליח לענות על הכל נכון ולקבוע "שיא אישי" של מהירות סיום המשחק.
 למה? 
- תרגול אישי עם משוב מיידי הוא הזדמנות של התלמיד לתרגל בצורה משחקית, עם משוב מדויק מה הוא יודע.
- מכיוון שהתרגול נעשה בצורה של משחק, לתלמיד יש מוטיבציה להמשיך ולתרגל עד להצלחה.
https://teacher.jlm.org.il/popups/26579
שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: גוף שיעור | סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות | מליאה
שימוש בטכנולוגיה: עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה