משחק אישי

ממשחקים את תהליך התרגול/ סיכום

מה עושים המורים

  1. מכין משחק בו יש הרבה שאלות תרגול עם כמה תשובות אפשריות לכל שאלה.
    סוגי משחקים :
    יש כמה תבניות משחק שניתן לבחור : 1. אמת/ שקר, 2. התאמת תשובה לשאלה, 3. שאלות רב בררתיות .
  2. עוקב אחרי התקדמות התלמידים ומזהה נושאים בהם התלמידים מתקשים

הוראות לתלמידים

  1. מתרגל בעזרת משחק
  2. מקבל משוב מיידי אם צדק או טעה בכל שאלה וכמה זמן לקח לו לסיים את המשחק.
  3. חוזר על המשחק כמה פעמים , עד שמצליח לענות על הכל נכון ולקבוע "שיא אישי" של מהירות סיום המשחק.

 למה? 

  • תרגול אישי עם משוב מיידי הוא הזדמנות של התלמיד לתרגל בצורה משחקית, עם משוב מדויק מה הוא יודע.
  • מכיוון שהתרגול נעשה בצורה של משחק, לתלמיד יש מוטיבציה להמשיך ולתרגל עד להצלחה.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26579

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב' | רב גילאי
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: גוף שיעור | סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות | מליאה
שימוש בטכנולוגיה: עמדת מורה | מחשב אחד לשלושה תלמידים | מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים