בדיקת עירנות

שאלה פתוחה או סגורה בגוגל קלאסרום או בטימס 365

מה עושים המורים

  • פותח שאלה בקלאסרום או שאלון בpolly (בתוך טימס)
  • כותב שאלה ששוברת את תהליך ההקניה ומאפשרת למורה להבין האם התלמידים מפנימים את החומר.
  • נותן כמה תשובות אפשריות, שכדאי לדון בהבדלים ביניהן עם התלמידים, כדי להעמיק את ההבנה.

הוראות לתלמידים

  • בוחר תשובה מתוך האפשרויות המוצגות בשאלה.

למה?

שאלה מהסוג הזה מאפשרת לכל התלמידים להשתתף.
למורה יש וודאות מה התלמידים הבינו מתוך מה שהסביר והוא יכול לתקן טעויות במהירות.
התלמידים יודעים שהמורה רואה את התשובות של כולם ולכן חשוב להם להישאר עירניים ולענות נכון על השאלה.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26615

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי | תרגול
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט | עמדת מורה
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה | עד רבע שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע | פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית
ארגז כלים
למידה עצמאית (א-סנכרונית)

ממשיכים ללמוד ולהעמיק

באו להכיר אפשרות לשיעור שניתן להעמיק באמצעות תמונות, טקסט ותרשים זרימה
ארגז כלים
ממשיכים ללמוד ולהעמיק

מורים -הורים

ביחידת ההורות של מנח"י נותנים למורים מענים סביב סוגיית תקשורת בונה אמון בין הורים למערכת החינוך. כנסו לראות
תוכניות חינוכיות
מורים -הורים