בדיקת עירנות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שאלה פתוחה או סגורה בגוגל קלאסרום או בטימס 365

מה עושים המורים

  • פותח שאלה בקלאסרום או שאלון בpolly (בתוך טימס)
  • כותב שאלה ששוברת את תהליך ההקניה ומאפשרת למורה להבין האם התלמידים מפנימים את החומר.
  • נותן כמה תשובות אפשריות, שכדאי לדון בהבדלים ביניהן עם התלמידים, כדי להעמיק את ההבנה.

הוראות לתלמידים?

  • בוחר תשובה מתוך האפשרויות המוצגות בשאלה.
 למה? 

שאלה מהסוג הזה מאפשרת לכל התלמידים להשתתף.
למורה יש וודאות מה התלמידים הבינו מתוך מה שהסביר והוא יכול לתקן טעויות במהירות.
התלמידים יודעים שהמורה רואה את התשובות של כולם ולכן חשוב להם להישאר עירניים ולענות נכון על השאלה.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26615

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע | פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

הסטודיו של ביתא

תוכנית חינוכית המאפשר מרחב עבודה , לכם המורים, להיפגש עם מורים אחרים ומונטורים וסדנאות והלעזר אחד בשני

לומדים מתמטיקה

מבחר אפשרויות לגיוון השיעור במתמטיקה בשילוב הטלכנולוגיה

סביבת ענן – מייקרוספוט טימס

מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס