בוחן
בוחן עם שאלות רב ברירה ושאלות פתוחות
מה עושים המורים
- המורה יוצר "בוחן" forms שיש בו שאלות פתוחות וסגורות.
- השאלות הסגורות נבדקות באופן אוטומטי.
- את השאלות הפתוחות המורה יכול לבדוק ואז להשלים ציון לכל תלמיד, או לאפשר לתלמידים לבדוק לעצמם את התשובות.
- המורה יכול לראות את פילוח הציונים של כל הכיתה, ולהבין האם יש שאלה ספציפית שרוב התלמידים לא ענו עליה נכון.
מה עושה תלמיד ?
- עונה על השאלות ומקבל ציון עם פירוט התשובות שבהן צדק או טעה.
למה?
בוחן שניתן להעביר בכיתה ובבית. קל לעקוב כדי להבין מי הגיש, איזה שאלות היו קשות לרוב התלמידים ובאיזו שאלה כל התלמידים ענו נכון.
https://teacher.jlm.org.il/popups/26619
שכבת גיל: ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: חצי שעה ומעלה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: איתור מידע | פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
לומדים ביחד ב90 דקות
מוזמנים לראות שיעור לדוגמא בלמידה בשיתופיות
ארגז כלים
אוריינות דיגיטלית
מיומניות דיגיטליות ורכישת ידע באמצעות הטכנולוגיה
שגרה דיגיטלית
יצירה בעקבות למידה
בואו לראות רעיון לשיעור עם יצירה באמצעות הלמידה שלמדנו עד כה
ארגז כלים