זכרון בתמונות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חידון המבקש מהתלמיד להמיר את הידע שלו לתמונה, על מנת לבחור את התשובה המתאימה.

מה עושים המורים

  • יוצרים מצגת שנשלחת לכל תלמיד כמטלה אישית או מוצגת על הלוח.
  • במצגת יש חידון בו על כל שאלה צריך לענות באמצעות בחירת התמונה המתאימה ביותר כתשובה.

הוראות לתלמידים:

  • בחרו תשובה מתוך האפשרויות המוצגות בשאלה
  • הוסיפו הסבר בכתב או בעל פה
 למה? 

התלמיד חוזר על חומר שנלמד פעמיים: התלמיד בוחר את התמונה המייצגת מבחינתו את התשובה הנכונה, ואז גורר אותה ורואה את הכתוב מאחוריה וקורא את ההסבר המלא של התשובה שבחר. החיבור בין טקסט לתמונה הוא חיבור המאפשר לתלמידים להתחבר בכמה צורות ללמידה בכיתה.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26963

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | רב גילאי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד רבע שעה | עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בכתב | פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

לומדים ביחד ב90 דקות

מוזמנים לראות שיעור לדוגמא בלמידה בשיתופיות

יצירה בעקבות למידה

בואו לראות רעיון לשיעור עם יצירה באמצעות הלמידה שלמדנו עד כה

אוריינות דיגיטלית

מיומניות דיגיטליות ורכישת ידע באמצעות הטכנולוגיה