דיון בסרטון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

צפיה פעילה בסרטון המציג חלק מהנושא החדש והבעת עמדה בעקבותיו.

מה עושים המורים

  • מוצאים סרטון המתאים לחומר
  • מציגים כמה שאלות לדיון לפני הקרנת הסרטון
  • מאפשרים לתלמידים לענות עליהם בלוח שיתופי או מבקשים מהתלמידים לכתוב שאלות בעקבות הצפיה בסרטון.
  • מתייחסים לתשובות/ שאלות שתלמידים כתבו במליאה

הוראות לתלמידים:

  • חפשו במהלך הצפיה את התשובות למה שנשאלו
  • חשבו על שאלות נוספות להמשך חקירה
  • צפו בלוח השיתופי וקראו מה חושבים חבריכם לכיתה.
 למה? 
  • סרטון זה דבר שתמיד מאפשר לתלמידים להתחבר בקלות לחומר הנלמד.
  • השאלות שהמורה נותן או שהתלמידים שואלים הם הבסיס לדיון ולכן צריכות לגעת בנקודות עקרוניות, ולא בשאלות ידע בסיסי, על מנת שיתפתח דיון מעמיק בעקבות הצפיה בסרטון.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26965

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: מליאה
משך הפעילות: 5-10 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

לומדים ביחד ב90 דקות

מוזמנים לראות שיעור לדוגמא בלמידה בשיתופיות

תלמידים מובילים שיעור

בואו להכיר תבנית לשיעור, בלמידה עצמאית

שיח רלפקטיבי

סיכום יום, מדברים ומשתפים מה הרגשנו, מה למדנו ומשתפים את הכיתה