מעוררים סקרנות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מה עושים המורים

  • בוחר תמונה או מפה המספרת על החומר החדש שמתחילים ללמוד.
  • הופך את התמונה/ מפה לפאזל.
  • לאחר שהתלמידים מרכיבים את הפאזל, מסביר לתלמידים על התמונה/ המפה.

מה עושה תלמיד?
מרכיב פאזל וכשמסיים מגלה במה עוסק החומר החדש

 למה? 

הגירוי החזותי תמיד עוזר לעורר סקרנות, אך כאן יש אפשרות להפעיל את התלמידים באמצעות הגירוי וליצור להם אתגר הגורם להם לריכוז ומעורבות.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26966

שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו'
מטרת השיעור: הקנייה (נושא חדש)
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
משך הפעילות: 10-15 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה | יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

לוח ארועים

מגוון ארועים למורים הירושלמים

מוודאים הבנה

לאחר שלימדנו נושא חדש, אנחנו רוצים לדעת אם התלמידים שלנו הבינו. יש כאן דרך נחמדה לבדוק את זה

ממשיכים ללמוד ולהעמיק

באו להכיר אפשרות לשיעור שניתן להעמיק באמצעות תמונות, טקסט ותרשים זרימה