כרטיסיות מתהפכות
מה עושים המורים
- כותב מושגים/ שמות/ תאריכים/ מקומות גאוגרפיים
- בוחר תמונה המתאימה לכל מושג/ שם וכו'.
- יוצר משחק של כרטיסיות מתהפכות- תמונה שכאשר הופכים את הכרטיסיה, רואים את השם/ המושג של מה שמופיע בתמונה.
הוראות לתלמידים
משחק כמה פעמים שירצה על מנת לתרגל ולהטמיע את החומר. מנסה לבדוק אם הוא מצליח לנחש מה התשובה, מבלי להפוך את הכרטיסיה.למה?
חיבור בין תמונה למושג שלמדנו עליו מייצר הבנה מעמיקה יותר של החומר.
https://teacher.jlm.org.il/popups/26974
שכבת גיל: א'-ב' | ג'-ו'
מטרת השיעור: תרגול
חלקי השיעור: גוף שיעור | סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
שימוש בטכנולוגיה: מחשב לכל תלמיד | טבלט+גישה לאינטרנט | עמדת מורה | מחשב אחד לזוג
משך הפעילות: 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
ארגון למידה עצמאית
אנחנו רוצים לעודד ללמידה עצמאית, אבל לא יודעים איך? כאן תמצאו תשובות
ארגז כלים
ארגז הכלים הפדגוגי
אוצר שלם של רעיונות לגיוון השיעור ושילוב טכנולוגיה בלמידה
ארגז כלים
סביבת ענן – מייקרוספוט טימס
מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס
שגרה דיגיטלית