/
/
/
נקודות מבט בתמונה
נקודות מבט בתמונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מה עושים המורים

  • בוחר בנק תמונות המתארות סיטואציה.
  • מלמד את התלמידים כיצד לחתוך ולערוך תמונות בתוך מצגת.
  • כל תלמיד עורך את התמונה כדי שהיא תספר סיפור שונה ממה שהיה בה בהתחלה.

הוראות לתלמידים?

  • מבין את נקודת המבט שהתמונה מעבירה וחושב איך ניתן להעביר דרכה נקודת מבט שונה.
  • מסביר את נקודת המבט שבחר.
 למה? 

עריכת תמונה מאפשרת לתלמיד להסתכל על הסיפור בכללותו ולהתעמק במסר שלו ואז לבחור כיצד לעצב את הסיפור מחדש ולתת דגש לפרטים מסוימים מתוך הסיפור הכולל.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26975

שכבת גיל: ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: יצירה | חברתי רגשי
חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: פשוט
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: יצירתיות | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

לומדים מתמטיקה

מבחר אפשרויות לגיוון השיעור במתמטיקה בשילוב הטלכנולוגיה

אוריינות דיגיטלית

מיומניות דיגיטליות ורכישת ידע באמצעות הטכנולוגיה

מוודאים הבנה

לאחר שלימדנו נושא חדש, אנחנו רוצים לדעת אם התלמידים שלנו הבינו. יש כאן דרך נחמדה לבדוק את זה