סרטון סיכום
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תלמיד בוחר חלק מתוך הידע שצבר בנושא ומכין עליו סרטון אנימציה קצר

מה עושים המורים

  • מאפיין כל דמות או מקום בחומר הנלמד על מנת שיהיה קל לייצג אותם באנימציה
  • מדגיש את השתשלות הדברים כדי שיהיה ברור כיצד להפוך את החומר לסרטון
  • מחלק בין התלמידים את החומר, כך שכל תלמיד יוצר סרטון של כמה דק' על המקטע שקיבל.

הוראות לתלמידים

  • כותב תסריט מסודר.
  • בוחר באתר את הדמויות המתאימות ויוצר סרטון קצר.
 למה? 
  • סיכום של כל החומר בסרטונים מאפשר לתלמידים לצפות בסרטונים ולהינות מסיכום שונה, מעניין ומותאם לגיל.
  • תלמיד שיוצר סרטון, מסתכל על הסיפור מכמה נקודות מבט ומתעמק בעלילה על מנת לייצג אותה בצורה מדויקת.

https://teacher.jlm.org.il/popups/26979

מטרת השיעור: יצירה | חברתי רגשי
חלקי השיעור: גוף שיעור | סיכום שיעור
מיקום השיעור: בכיתה | וירטואלי | מרחוק
אופן הלמידה: לבד | זוגות
משך הפעילות: 20-30 דק׳ | 30-45 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: הבעה בעל פה | יצירתיות | חשיבה ביקורתית
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

סביבת ענן – מייקרוספוט טימס

מדריכים בכלים בכיתה הוירטואלית של מייקרוסופט טימס

ארגון למידה עצמאית

אנחנו רוצים לעודד ללמידה עצמאית, אבל לא יודעים איך? כאן תמצאו תשובות

למידה חוץ כיתתית

עולם שלם של אפשרויות חדשות ללמידה פעילה בחוץ