סרטון סיכום
תלמיד בוחר חלק מתוך הידע שצבר בנושא ומכין עליו סרטון אנימציה קצר
מה עושים המורים
- מאפיין כל דמות או מקום בחומר הנלמד על מנת שיהיה קל לייצג אותם באנימציה
- מדגיש את השתשלות הדברים כדי שיהיה ברור כיצד להפוך את החומר לסרטון
- מחלק בין התלמידים את החומר, כך שכל תלמיד יוצר סרטון של כמה דק' על המקטע שקיבל.
הוראות לתלמידים
- כותב תסריט מסודר.
- בוחר באתר את הדמויות המתאימות ויוצר סרטון קצר.
למה?
- סיכום של כל החומר בסרטונים מאפשר לתלמידים לצפות בסרטונים ולהינות מסיכום שונה, מעניין ומותאם לגיל.
- תלמיד שיוצר סרטון, מסתכל על הסיפור מכמה נקודות מבט ומתעמק בעלילה על מנת לייצג אותה בצורה מדויקת.
https://teacher.jlm.org.il/popups/26979
שכבת גיל: רב גילאי | ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: יצירה | חברתי רגשי
חלקי השיעור: סיכום שיעור | גוף שיעור
מיקום השיעור: מרחוק | בכיתה | וירטואלי
אופן הלמידה: זוגות | לבד
שימוש בטכנולוגיה: מחשב אחד לזוג | טבלט+גישה לאינטרנט | מחשב לכל תלמיד
משך הפעילות: 20-30 דק׳ | 30-45 דק׳
רמת קושי טכנולוגית: אפשרי
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: שפה | מדעי | רב מלל | אמנות
מיומנויות קוגניטיביות: חשיבה ביקורתית | הבעה בעל פה | יצירתיות
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
שיח רלפקטיבי
סיכום יום, מדברים ומשתפים מה הרגשנו, מה למדנו ומשתפים את הכיתה
ארגז כלים
ארגון למידה עצמאית
אנחנו רוצים לעודד ללמידה עצמאית, אבל לא יודעים איך? כאן תמצאו תשובות
ארגז כלים
יצירה בעקבות למידה
בואו לראות רעיון לשיעור עם יצירה באמצעות הלמידה שלמדנו עד כה
ארגז כלים