שיעור הכנה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

נקיים שיעור בכיתה ונצמצם כמה שיותר את ההפתעות לפני היציאה החוצה.

מה עושים המורים

  • שיח עם התלמידים על מה שעומד להיות ביציאה מחוץ לכיתה, בהתאם לארבעה מרכיבים: רגשי, שכלי, חברתי ופיזי. ראו מצגת מצורפת.
  • חלוקה לקבוצות לעבודה על פי הצורך .

הוראות לתלמידים

  • פעילים בשיח , מעלים רצונות, ציפיות , חששות ובעיות שעלולות לצוץ.
  • שותפים בחלוקה לקבוצות, מתחברים כקבוצה ובוחרים שם לקבוצה.
 למה? 
  • מרחב הלמידה הוא זר וחדש לתלמידים מהרבה בחינות. נכין את התלמידים לסיור ונצמצם כמה שיותר את חווית הזרות למרחב.
  • נדבר עם הכיתה על היציאה לתיאום ציפיות .

https://teacher.jlm.org.il/popups/27063

מטרת השיעור: דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: הכנה וארגון | גוף שיעור
מיקום השיעור: חוץ כתתי
אופן הלמידה: קבוצה | מליאה
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית
משך הפעילות: 10-15 דק׳ | 15-20 דק׳ | 20-30 דק׳
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות קוגניטיביות: פיענוח והבנה
מיומנויות רגשיות חברתיות: שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

ממשיכים ללמוד ולהעמיק

באו להכיר אפשרות לשיעור שניתן להעמיק באמצעות תמונות, טקסט ותרשים זרימה

מוודאים הבנה

לאחר שלימדנו נושא חדש, אנחנו רוצים לדעת אם התלמידים שלנו הבינו. יש כאן דרך נחמדה לבדוק את זה

ארגון למידה עצמאית

אנחנו רוצים לעודד ללמידה עצמאית, אבל לא יודעים איך? כאן תמצאו תשובות