כרטיסיות משימה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חלוקת התלמידים לקבוצות ועבודה לפי כרטיסיות משימה.

מה עושים המורים

  • מורה אוסף של כרטיסיות עם משימות/ תרגילים/ חידות ועוד.
  • המורה מחלק את התלמידים לקבוצות. כל קבוצה של תלמידים מקבלת כרטיסיה אחת מבין כל הכרטיסיות ועל התלמידים לבצע את המשימה בכרטיסיה שקיבלה.
  • כאשר בוצעה המשימה עליהם לפנות למורה, לדווח על סיום המשימה, להחזיר את הכרטיס ולקבל משימה חדשה.

הוראות לתלמידים

  • פעילים ומבצעים את המשימות
  • מסייעים אחד לשני בביצוע המשימה
  • חוקרים את הסביבה דרך ביצוע המשימות
 למה? 
  • עבודה במשימות מייצרת חווית למידה משחקית ומאפשרת לתלמידים לעבוד בקצב אישי המותאם עבורם.
  • הסביבה החוץ כיתתית כה עשירה ולכן התלמידים לעיתים מתקשים להפיק ממנה את המירב.
  • חלוקת הלמידה למשימות ולמקטעים קטנים מאפשרת לתלמידים ללמוד מהסביבה צעד אחר צעד דווקא דרך הסתכלות על הסביבה בעיניים של משימה אחת כל פעם.

https://teacher.jlm.org.il/popups/27077

חלקי השיעור: גוף שיעור
מיקום השיעור: חוץ כתתי
אופן הלמידה: זוגות | קבוצה | תחנות
שימוש בטכנולוגיה: ללא תלות טכנולוגית
משך הפעילות: 20-30 דק׳ | 30-45 דק׳
זמן הכנה לשיעור: עד חצי שעה
תחום דעת: מדעי | רב מלל | אמנות | שפה
מיומנויות רגשיות חברתיות: לומד עצמאי | שיתוף פעולה

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

שגרה דיגיטלית

מידע והמלצות לכלים שיאשפרו לכם לנהל וללמד בבי"ס

לומדים נושא חדש

רעיון לשיעור פתיחה שיוצר סקרנות באמצעות פאזל, מאתגר באמצעות חידון ומוביל לדיון מסכם

נושא: משבר האקלים

מאגר תכנים בנושא "משבר האקלים", מטרתו חשיפת התלמידים וצוותי ההוראה לנושא זה