נזכרים ביחד
כותבים יחד בלוח שיתופי את כל מה שזוכרים מהשיעור הקודם
מה עושים המורים
- בונה קיר שיתופי
- המורה מבקש מהתלמידים לכתוב מה הם זוכרים מהשיעור הקודם על פיתקיות ולא לחזור על מידע שחברים שלהם כתבו
או
- המורה מעלה כמה שאלות על מה שנלמד בשיעור הקודם ( בדפים נפגשים על הקיר או בעמודות )
הוראות לתלמידים
- נכנסים לקיר השיתופי
- נזכרים בכל הפרטים שלמדו בשיעור הקודם וכותבים כל אחד בפתקית נפרדת.
או
עונים על שאלות המורה בדפים שונים של הקיר השיתופי
למה?
- כל התלמידים פעילים.
- גם תלמיד שלא נכח בשיעור הקודם או שכח הכל, מקבל את כל החומר בצורה מרוכזת ומהירה ויכול להשתלב בקלות בשיעור החדש.
https://teacher.jlm.org.il/popups/35055
שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
ח'רבת ארזה, חוות דעת
העפלה של פרפרים היא תופעה בה פרפרים עולים למקומות גבוהים כדי למצוא בני ובנות זוג.
מוזמנים להגיע לח'רבת ארזה לצפות
חוות דעת
מסכמים
דרך הומוריסטית לסכם נושא חדש. תלמיד בוחר תמונה ויוצר לה משפט mem.
ארגז כלים
נושא: משבר האקלים
מאגר תכנים וחומרי הוראה בנושא "משבר האקלים", מגוון תכניות חינוכיות, מאגר חומרים (סרטונים, פודקאסטים, מערכי שיעור ועוד)
תוכניות חינוכיות