נזכרים ביחד

כותבים יחד בלוח שיתופי את כל מה שזוכרים מהשיעור הקודם

מה עושים המורים 

  • בונה קיר שיתופי 
  • המורה מבקש מהתלמידים לכתוב מה הם זוכרים מהשיעור הקודם על פיתקיות ולא לחזור על מידע שחברים שלהם כתבו 

או

  • המורה מעלה כמה שאלות על מה שנלמד בשיעור הקודם ( בדפים נפגשים על הקיר או בעמודות ) 

 

הוראות לתלמידים

  • נכנסים לקיר השיתופי 
  • נזכרים בכל הפרטים שלמדו בשיעור הקודם וכותבים כל אחד בפתקית נפרדת.

או 

עונים על שאלות המורה בדפים שונים של הקיר השיתופי 

 למה? 

  • כל התלמידים פעילים.
  • גם תלמיד שלא נכח בשיעור הקודם או שכח הכל, מקבל את כל החומר בצורה מרוכזת ומהירה ויכול להשתלב בקלות בשיעור החדש.

https://teacher.jlm.org.il/popups/35055

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
חלקי השיעור: פתיחת שיעור

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

למידה רב חושית

דרכים שונות לתרגול, הקנייה וסיכום באמצעות כלים חזותיים
ארגז כלים
למידה רב חושית

Make it Open

מיזם בינלאומי נועד לסייע למורות ולמורים לקדם למידת STEM
תוכניות חינוכיות
Make it Open

מוודאים הבנה

לאחר שלימדנו נושא חדש, אנחנו רוצים לדעת אם התלמידים שלנו הבינו. יש כאן דרך נחמדה לבדוק את זה
ארגז כלים
מוודאים הבנה