חשיבה ביקורתית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עורכים דיון בקבוצה על דילמה/ נושא , ארוע  שהמורה הגדיר , מביעים עמדה באמצעות meme

מה עושים המורים 

  • מחלק את הכיתה לקבוצות של 4-6 תלמידים בחדר דיון 
  • מגדיר את הדילמה / נושא הדיון  והתוצר 
  • מגדיר לוח זמנים 
  • יוצר סביבה שיתופית אליה יעלו התוצרים

הוראות לתלמידים? 

  • מחלקים תפקידים בקבוצה  :
  1. בוחרי תמונה
  2. קופרייטר ( מנסחי את הכיתוב מתחת לתמונה )
  • משתתף פעיל שתורם את חלקו לפי הגדרת המשימה
  • מעלים את התוצר לסביבה השיתופית 
  •  בוחרים את התלמיד שיציג את התוצר במליאה 
 למה? 
  • משימה שיתופית עוזרת לתלמידים לתרגל עבודת צוות 
  • עוזרת למקד את הלמידה ומציבה בפני התלמידים אתגר
  • דורש מהתלמידים חשיבה על יצירת תוצרה עם מסר ברור ומדויק

https://teacher.jlm.org.il/popups/35057

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

שגרה דיגיטלית

מידע והמלצות לכלים שיאשפרו לכם לנהל וללמד בבי"ס

אוריינות דיגיטלית

מיומניות דיגיטליות ורכישת ידע באמצעות הטכנולוגיה

מסכמים

דרך הומוריסטית לסכם נושא חדש. תלמיד בוחר תמונה ויוצר לה משפט mem.