חשיבה ביקורתית
עורכים דיון בקבוצה על דילמה/ נושא , ארוע שהמורה הגדיר , מביעים עמדה באמצעות meme
מה עושים המורים
- מחלק את הכיתה לקבוצות של 4-6 תלמידים בחדר דיון
- מגדיר את הדילמה / נושא הדיון והתוצר
- מגדיר לוח זמנים
- יוצר סביבה שיתופית אליה יעלו התוצרים
הוראות לתלמידים?
- מחלקים תפקידים בקבוצה :
- בוחרי תמונה
- קופרייטר ( מנסחי את הכיתוב מתחת לתמונה )
- משתתף פעיל שתורם את חלקו לפי הגדרת המשימה
- מעלים את התוצר לסביבה השיתופית
- בוחרים את התלמיד שיציג את התוצר במליאה
 למה? 
- משימה שיתופית עוזרת לתלמידים לתרגל עבודת צוות
- עוזרת למקד את הלמידה ומציבה בפני התלמידים אתגר
- דורש מהתלמידים חשיבה על יצירת תוצרה עם מסר ברור ומדויק
https://teacher.jlm.org.il/popups/35057
שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי
עוד נושאים באתר למורים ירושלמים
מייצגים דמות
דרך יצירתית ללמוד נושא חדש, נכנסים לנעליים של דמויות שונות ומייצגים אותם
ארגז כלים
למידה עצמאית (א-סנכרונית)
מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית
ארגז כלים
סביבת ענן – גוגל קלאסרום
בואו ללמוד על סביבת הענן ולקבל כלים ומדריכים לעבד עם גוגל קלאסרום
שגרה דיגיטלית