חשיבה ביקורתית

עורכים דיון בקבוצה על דילמה/ נושא , ארוע  שהמורה הגדיר , מביעים עמדה באמצעות meme

מה עושים המורים 

  • מחלק את הכיתה לקבוצות של 4-6 תלמידים בחדר דיון 
  • מגדיר את הדילמה / נושא הדיון  והתוצר 
  • מגדיר לוח זמנים 
  • יוצר סביבה שיתופית אליה יעלו התוצרים

הוראות לתלמידים? 

  • מחלקים תפקידים בקבוצה  :
  1. בוחרי תמונה
  2. קופרייטר ( מנסחי את הכיתוב מתחת לתמונה )
  • משתתף פעיל שתורם את חלקו לפי הגדרת המשימה
  • מעלים את התוצר לסביבה השיתופית 
  •  בוחרים את התלמיד שיציג את התוצר במליאה 

 למה? 

  • משימה שיתופית עוזרת לתלמידים לתרגל עבודת צוות 
  • עוזרת למקד את הלמידה ומציבה בפני התלמידים אתגר
  • דורש מהתלמידים חשיבה על יצירת תוצרה עם מסר ברור ומדויק

https://teacher.jlm.org.il/popups/35057

שכבת גיל: ג'-ו' | ז׳-ט׳ | י'-יב'
מטרת השיעור: תרגול | דיון | חברתי רגשי

עוד נושאים באתר למורים ירושלמים

מייצגים דמות

דרך יצירתית ללמוד נושא חדש, נכנסים לנעליים של דמויות שונות ומייצגים אותם
ארגז כלים
מייצגים דמות

למידה עצמאית (א-סנכרונית)

מגוון רעיונות וכלים להקניית למידה עצמאית
ארגז כלים
למידה עצמאית (א-סנכרונית)

סביבת ענן – גוגל קלאסרום

בואו ללמוד על סביבת הענן ולקבל כלים ומדריכים לעבד עם גוגל קלאסרום
שגרה דיגיטלית
שגרה דיגיטלית
סביבת ענן – גוגל קלאסרום